عکس/ لاغری و پیری همزمان اشکان خطیبی در اروپا همه را شوکه کرد

لاغری و پیری همزمان اشکال خطیبی در اروپا همه را شوکه کرد

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک تصویر تازه از خودش، لاغری و پیری ناگهانی خود را به رخ کشید و کاربران را در شوک فرو برد.

بازیگرها – اشکان خطیبی 43 ساله، 24 سال قبل با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری پا به عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود به شهرت رسید.

او در طول این سال ها پرکار بوده و همواره در مرکز توجه مخاطبان و منتقدان قرار داشته است.

خطیبی آخرین بار هم در برنامه دست به مهره دیده شد. برنامه ای که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

در حال حاضر هم برخی کاربران مدعی اند که او به اروپا مهاجرت کرده و فعلا قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

اما خودش این مسئله را هنوز تکذیب و یا تایید نکرده است. او به تازگی هم تصویری از خودش منتشر کرده که لاغری و پیری زودهنگام اش مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بخوانید: فکرش را می کردید این خانم چند سال زن اول “اشکان خطیبی” بوده/ عکس

بازیگران بدنساز ایرانی؛ از گلزار تا اشکان خطیبی

رضا گلزار، پوریا پورسرخ و حالا اشکان خطیبی از معدود بازیگران ایرانی هستند که به ورزش، خصوصا بدنسازی علاقه دارند و به نوعی در پرورش اندام می‌توانند با یکدیگر رقابت داشته باشند.

اشکان خطیبی بازیگر 41 ساله ایرانی همسر  آناهیتا درگاهی است

او اخیرا در یک پست اینستاگرامی و پس از پایان پخش سریال خاتون، به تمجید از همکارانش در سریال خاتون پرداخت و نوشت: آنچه که در طول فیلم‌برداری خاتون در گیلان از چند صد همکار (هنرورم) دیدم، جز عشق به بازیگری و صبوری و احترام و پشتکار و ایثار نبود.

نوشته عکس/ لاغری و پیری همزمان اشکان خطیبی در اروپا همه را شوکه کرد اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.