عکس های عجیب ازدواج زینب موسوی معروف ملقب به امپراطور کوزکو

های عجیب ازدواج زینب موسوی معروف ملقب به امپراطور.webp

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد عکس های کمیاب از ازدواج زینب موسوی مقاله ای برای نام مستعار معروف امپراطور کوزکو برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

عکس های مراسم عقد سید زینب موسوی

ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
ازدواج زینب موسوی کمدین معروف ملقب به امپراطور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در جریان ناآرامی های کشور پس از انتشار چندین فیلم طنز انتقادی دستگیر و در نهایت با قرار وثیقه آزاد شد، ازدواج خود را اعلام کرد.

موسوی با انتشار عکسی از خود و همسرش در اینستاگرامش نوشت:

فروردین 95 بود من توسعه دهنده وب در یک شرکت داغ بودم. من خیلی مریض بودم. شغل بد، حقوق بد، همکاران بد، زندگی وحشتناک. بهترین لحظاتی بود که با بچه های طرفدار همنشینی کردیم. پسری بود که نمی شناختم او تازه اضافه شده بود. با هم یکی از پسرها را دیدیم و بعد شماره اش را به من داد. با خودم فکر کردم چه پسر زیبایی. چه باحال.بعدا به هم نزدیکتر شدیم. داشتم با او صحبت می کردم که تصمیم گرفتم امپراتور کوزکو را انجام دهم. فروردین 95 بود، هنوز اخر فروردین بود و من هر روز را در تلگرام با پسری می گذراندم که تازه به آلمان رفته بود و خیلی زیبا بود. و به همه گفت که پسر نمونه من است، با این تفاوت که طرفدار بایرن مونیخ است. اولین کلیپی که ساختم رو براش فرستادم و اون گفت خیلی خنده داره، خیلی کارت میگیره، تو یک میلیون فالوور خواهی داشت، اگه میلیون فالوور بگیری، من تو رو میگیرم. او اولین فالوور من، بزرگترین تحسین کننده من و حامی همیشگی کار من شد. 3 سال گذشت، آمدم تهران، دیگر حمایت نرفتم، او هم نرفت. زندگی ما خیلی از هم دور شد، اما هر بار که گربه می دیدم، هر بار بایرن مونیخ را می دیدم، هر بار که آدم های بد را می دیدم، یاد پسر زیبایی می افتادم که عالی بود.

ژوئن 1998 بود، زندگی هنوز آنقدر تلخ نبود. می گفت با این همه دوری دوستت دارم و نمی دانست خیلی وقت است که دوستش دارم…

1496 روز از آن شب گذشته است. 1496 بار هر شب ساعت 12 نیمه شب به او گفتم دوستش دارم تا بتوانم روزم را با دوست داشتن او شروع کنم. 1496 روز منهای 28 شب زندان… فالوورهای من هیچ وقت به میلیون نرسیدند. اما فردا صبح بالاخره با هم از خواب بیدار می شویم و من عاشق تر از همیشه هستم… دوستت دارم مهرداد. کانال خبری بازیگرها در کانال ایتا ایگپ بله کانال چت

عکس های عجیب ازدواج زینب موسوی معروف معروف به امپراطور کوزکو اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.