عکس/ واکنش تند و آتشین نفیسه روشن به ادعای راه اندازی کافه خیابانی!

واکنش تند و آتشین نفیسه روشن به ادعای راه اندازی کافه خیابانی!

نفیسه روشن به ادعاهای مطرح شده درباره راه اندازی کافه خیابانی در تهران واکنشی تند و آتشین در صفحه اینستاگرام اش نشان داده است.

بازیگرها – یک سال قبل بود که نفیسه روشن ویدئو و تصاویری از حضور در استان مازندران منتشر کرد و گفت که قصد راه اندازی یک کسب و کار در این استان را دارد.

او بعد هم گفت که به همکاری یک گروه وارد حوزه مد و زیبایی شده است. اما چند هفته قبل دست به افشاگری زد و گفت که تجربه تلخی در این حوزه داشته و سرش کلاه رفته است.

نفیسه روشن به تازگی هم تصویری از حضورش در جوار یک کافه ماشینی در تهران منتشر کرد که باعث شد برخی شایعات پیرامون او شکل بگیرد.

در این رابطه برخی صفحه های اینستاگرامی مدعی شده بودند که این کافه خیابانی متعلق به نفیسه روشن است.

او حالا به این ادعا واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرده است. او همچین این صفحه ها را زرد و کثیف خوانده و از پلیس فتا خواسته تا با آن ها برخورد کند.

نفیسه روشن اخیرا گفته که بار دیگر به عرصه بازیگری بازگشته و تا چهار ماه بعد درگیر بازی در یک مجموعه تلویزیونی است. اما نام این سریال را فاش نکرده است.

بخوانید: عکس/ نفیسه روشن به سیم آخر زد: فریب خوردم، دیگر اشتباه نمی کنم!

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. او از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ‌ التحصیل کارشناسی رشته‌ حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

از جمله آثار هنری او می توان به نقش آفرینی در فیلم و سریال هایی همچون بلوف، پاشنه بلند ۲، ول کن دستمو، لازانیا، تخته گاز، مانکن و پلکان مرگ اشاره کرد.

نوشته عکس/ واکنش تند و آتشین نفیسه روشن به ادعای راه اندازی کافه خیابانی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.