عکس/ واکنش عجیب مجری اخراجی مشهور به بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

عکس/ واکنش عجیب مجری اخراجی مشهور به بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

مجتبی پوربخش مجری ممنوع الکار با انتشار یک استوری معنادار در فضای مجازی به موضوع بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون واکنش نشان داده است.

بازیگرها- در روزهای اخیر منتشر شدن ویدئویی از محمدرضا گلزار در فضای مجازی، شایعه بازگشت دوباره او به تلویزیون را به حقیقت بدل کرد.

این هنرمند مشهور سینما در این ویدئو حین گفت و گو با یکی از هواداران اش اعلام کرد که به زودی با اجرای یک مسابقه پانتومیم بار دیگر به تلویزیون باز می گردد.

البته انتشار خبر مجری گری دوباره گلزار در صدا و سیما واکنش های متفاوتی را از سوی برخی چهره های مشهور در پی داشته است.

در همین رابطه حالا مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر اسبق که بارها با انتشار مطالبی در اینستاگرام از گلزار و فعالیت های اخیرش انتقاد کرده، به این موضوع واکنش متفاوتی نشان داده است.

مجری برکنار شده شبکه ورزش با انتشار استوری خبر بازگشت محمدرضا گلزار به مجری گری با لحنی کنایه آمیز خطاب به دنبال کنندگان اش نوشته است: به نظرتون شایعست یا واقعیت؟

همچنین او در اقدامی عجیب از هشتگ «سلبریتی- تراز» استفاده کرده است.

بخوانید: عکس/ سید جلال حسینی از هم باشگاهی مشهورش رونمایی کرد

وقتی مجری اخراجی تلویزیون در نقش مقابل عروسک باربی فرو می رود!

به گزارش بازیگرها، با انتشار واکران فیلم کمدی فانتزی باربی در سراسر جهان اغلب چهره های مشهور و حتی کاربران شبکه های اجتماعی با کمک هوش مصنوعی چهره شان را شبیه عروسک های باربی یا کن به تصویر کشیده اند.

در ایران هم حالا برخی از هنرمندان و افراد مشهور در اینستاگرام هم با انتشار تصاویر شبیه سازی شده از عروسک های این فیلم معروف توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده اند.

در همین ارتباط اکنون مجتبی پوربخش مجری ممنوع الکار تلویزیون که این روزها بیشتر از همیشه در شبکه های اجتماعی فعال است بار دیگر با نمایش یک استوری خبرساز شده است.

این مجری و‌ گزارشگر اسبق شبکه ورزش که نزدیک به یک سال است از ادامه فعالیت در تلویزیون منع شده با انتشار تصویری شبیه سازی شده به عروسک کن فیلم باربی خودش را حسابی تحویل گرفته است.

نوشته عکس/ واکنش عجیب مجری اخراجی مشهور به بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.