عکس/ واکنش پرسروصدا و متفاوت شبنم قلی خانی به طلاقش

واکنش پرهیاهو و متفاوت شبنم قلی خانی به ادعای طلاق اش

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پست و مطلبی جنجالی به پرونده طلاق خود واکنش نشان داد.

بامداد سه روز پیش برخی کانال ها و صفحات مجازی و جمعی از کاربران اطمینان دادند که شبنم قلی خانی ایران را به مقصد اروپا ترک کرده است.

یک روز بعد ادعای جدیدی مبنی بر طلاق شبنم قلی خانی از همسرش مطرح شد.

اما شبنم قلی خانی در استوری و پست جدید خود مهاجرت و طلاق خود از همسرش را تکذیب کرده است.

او در استوری خود نوشت: صفحات زرد را با هشتگ آنفالو کنید:

من را شگفت زده می کند که چگونه بسیاری از مردم هنوز فریب صفحات زرد را می خورند.

شبنم قلی خانی نیز در پست خود تصویری عاشقانه از خود، همسرش و دخترشان منتشر کرد تا ثابت کند همه این ادعاها دروغ است.

بخوانید: عکس/ کوه و ویلای مجلل شبنم قلی خانی سوژه کاربران شد

بیوگرافی شبنم قلیخانی

شبنم قلی خانی بازیگر و کارگردان تلویزیون، سینما و تئاتر در 28 آبان 1356 در تهران به دنیا آمد و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1375 آغاز کرد و با بازی در فیلم “مریم مجدس” توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. و راه را برای ادامه کار هنری خود باز کند.

شبنم قلی خانی نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته است. او اولین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشنده خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم های کوتاه او می توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت.

از دیگر آثار او می توان به هرماس، مرد بزرگ، مرد بزرگ، پنجشنبه آخر ماه، بهبودی، مانکن، آتش، پریناز و فرزند خوانده اشاره کرد.

توضیح عکس/ واکنش پر سر و صدا و متفاوت شبنم قلی خانی به ادعای طلاق برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.