عکس و بیوگرافی ژیلا شاهی همه چیز درباره ازدواجش فیلم و سریال – اندلرن

و بیوگرافی ژیلا شاهی همه چیز درباره ازدواجش فیلم

ژیلا شاهی یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین بازیگران دهه 90 ایرانی است. او برای بازی در فیلم قصرشیرین نامزد دریافت جایزه نقش مکمل زن شد. بازیگر نقش مژگان در پوست شیر ​​با بازی عالی خود در این فیلم توانسته نظر کارگردانان و سینماگران را به خود جلب کند.

در این مقاله درباره کارمادئو قصد داریم در مورد زندگی شخصی و هنری این بانوی هنرمند کشورمان صحبت کنیم.

بیوگرافی و زندگی شخصی ژیلا شاهی.

ژیلا شاهی بازیگر جوان محبوب کشور در 31 اسفند 1364 در اردبیل به دنیا آمد. در سال 1380 در سن 14 سالگی به همراه پدرش به دیدن فیلم رفت. فیلمی که هر دوی آنها را تحت تاثیر قرار داد و مسیر زندگی ژیلا را به سمت تلویزیون و هنر سینما رقم زد. او می گوید: بعد از تمام شدن فیلم به بابام گفتم می دانم می خواهم چه کار کنم.

از همان روز با پدرم در مورد علاقه ام به بازیگری صحبت کردم. در همان سال در کلاس های بازیگری تئاتر اردبیل ثبت نام کردم و به عنوان هنرمند شروع به کار کردم. پدر ژیلا شاهی سال ها او را در عرصه بازیگری تشویق و حمایت کرد.

متاسفانه این بازیگر در سال 1395 پدرش را از دست داد، این یکی از بزرگترین حسرت های خانم ژیلا شاهی است که امروز پدر موفقیت خود را ندیده است.

تحصیلات و ازدواج ژیلا شاهی

ژیلا شاهی فارغ التحصیل رشته تاریخ از دانشگاه است. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. حالا با مادرش زندگی می کند. مادرش خانه دار است. او ابتدا با ورود دخترش به عرصه بازیگری و هنر موافق نبود.

مهاجرت به تهران و شروع حرفه ای بازیگری

ژیلا شاهی در شهرهای مختلف با گروه تئاتر بازیگران اردبیل اجرا داشت تا اینکه در سال 1387 تصمیم به مهاجرت به تهران گرفت و به همین منظور در بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه بازیگری تهران شرکت کرد. مدرسه ای که توسط معلم حمید سااریگیان و همسرش هما روستا اداره می شد. در همین کلاس های بازیگری بود که با فیلم های تلویزیونی و سینمایی که ساخته می شد آشنا شد تا بازیگری قدرتمند و اصولی را دنبال کند.

اولین فیلم زیلا شاهی در سال 1369 بود و در فیلم روییدن در باد به کارگردانی رهبر قنبری بازی کرد. اما مهم ترین نقش های او مربوط به سریال های «هفت خواننده تا بهشت»، «خاکستر و برف» و «دلتنگی های عاشقانه» است. او تا سال 1996 در بیش از 9 فیلم دیگر تجربیات بسیار موفقی داشت.

ژیلا شاهی پس از کاهش وزن و بازی در سریال پوست شیر ​​در کنار هادی حجازی فر

سریال ژیلا شاهی

ژیلا شاهی در سال 92 با بازی در سریال «همه چیز آنجاست» در تلویزیون دیده شد. او در این فیلم در کنار بازیگران باتجربه ای چون سام درخشانی و آشا محرابی بازی کرد. او همچنین در فیلم توقیفی «پاتریا» بازی کرد.

از دیگر فیلم های تلویزیونی با بازی ژیلا شاهی می توان به سریال شکوه یک زندگی در سال 1395 اشاره کرد که در سال 1395 در نمایش بهار امثال به تهیه کنندگی محسن قرایی بازی می کرد که رضا میرکریمی برای تماشای اجرای او آمد. اینجا بود که میرکریمی از او برای بازی در فیلم «قصارشیرین» دعوت کرد.

فیلم های ژیلا شاهی

به گزارش کارمدئو، فیلم «قصرشیرین» نقطه عطفی در زندگی هنری ژیلا شاهی محسوب می شود. او با ایفای نقش نجمه تاثیری ماندگار در ذهن مخاطب به جا گذاشت. بازی بی نظیر و کاملا حرفه ای او در این فیلم از چشم داوران جشنواره پنهان نماند. بنابراین او در کنار بازیگران مشهور نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. اما جایزه این دوره به خانم فرشته صدر عاملی تعلق گرفت. اما به عنوان یکی از افتخارات در کارنامه هنری او ثبت شد. او در سال 2019 جایزه طلای بهترین بازیگر زن را از نهمین جشنواره فیلم ایرانیان استرالیایی برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

ژیلا شاهی در فیلم وضعیت مهدی

از دیگر فیلم‌های برجسته و قابل توجه زیلا شاهی «وضعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر است. او علاوه بر بازی حرفه ای و تسلط به زبان ترکی، به خوبی از عهده نقش محول شده برآمد.

فیلم های

  • وزش باد 1390
  • نوستالژی عاشقانه 2011
  • Ashes and Snow 2011
  • فصل فراموشی فریبا 2013
  • در اطراف من قدم بزنید 2015
  • روزهای نارنجی 2016
  • قصر شیرین 2017
  • زغال سنگ 2018
  • مقام مهدی 1400

نمایش خانگی

ژیلا شاهی در سریال پوت شیر

مجموعه پوست شیر ​​اولین اثر هنری اوست که در خانه به نمایش گذاشته شده است. او در این فیلم نقش «مجگان» را بازی کرد. نقشی بسیار بی بدیل که بسیار مورد توجه قرار گرفت. سریال «پوست شیر» در سال 1401 به کارگردانی جمشید محمودی در ژانر جنایی معمایی منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.