فروش تاکسی پرنده خودران چین آغاز شده است. مسافر را تا ۳۰ کیلومتری جابجا می کند! – بارها و بارها

107316550 1697165395902 gettyimages 1229571517 AFP 8UZ2UU

فروش تاکسی پرنده خودران چین آغاز شده است. مسافر را تا 30 کیلومتری جابجا می کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در حالی که بسیاری از کشورها هنوز در حال آزمایش و معرفی تاکسی های پرنده خود هستند، چینی ها مجوز فروش تاکسی های خودران که قابلیت جابجایی مسافر تا مسافت 30 کیلومتر را دارند.

نیواطلس گزارش داد که هواپیمای پرواز عمودی EH216 تولید شرکت eHang قبلاً مرحله آزمایشی را پشت سر گذاشته و مجوز پرواز را به عنوان تاکسی هوایی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت ساینا اس بهمن 1402; افزایش قیمت ساینا اس

به گفته این شرکت، قیمت خرده فروشی این محصول با نام EH-216S 2.39 میلیون یوان یا 332304 دلار است. همچنین خرید این تاکسی پرنده از اول آوریل 2024 به صورت قانونی آغاز می شود و باید در نظر گرفت که مبلغ تعیین شده قیمت رسمی آن در چین است.

مشخصات این محصول نشان می دهد که با کمک 8 جفت ملخ که در مجموع به عدد 16 می رسد، با شفتی که بر روی پایه هایی قرار می گیرد که خودکششی هستند، قدرت جابجایی 2 سرنشین را دارند و می توانند تا 30 مسافر را جابجا کنند. کیلومتر با حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت.

این تاکسی پرنده خودران اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016 معرفی شد و در اکتبر سال گذشته توانست گواهینامه سازمان هوانوردی چین را دریافت کند. وی همچنین موفق به دریافت گواهینامه استاندارد پرواز در سال 2023 شد.

همینطور این محصول اولین پرواز تجاری خود را در شهرهای گوانگژو و هفی انجام داد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 24 بهمن 1402.
  • فروش محصولات ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر [+زمان ثبت نام]
  • شرکت سایپا محموله های خودروهای وارداتی را طبق شرایط از جانبازان خریداری می کند!
  • دور جدید فروش خودروهای وارداتی آغاز شد. زمان ثبت نام 13 خودروی مازاد چینی

نظر خود را در مورد فروش تاکسی پرنده خودران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

فروش تاکسی پرنده خودران چین آغاز شده است. مسافر را تا 30 کیلومتری جابجا می کند! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.