فکر می کردید «گوهر خیراندیش» در جوانی چنین چهره ای داشت/عکس

عکسی از گوهر خیراندیش بازیگر مطرح ایرانی با چهره ای بسیار متفاوت و زیبا مربوط به زمان قبل انقلاب منتشر شد.

تصویری از گوهر خیراندیش قبل از انقلاب با چهره ای کاملا متفاوت منتشر شد.

به گزارش صبح تایم به نقل از رکنا، عکسی از گوهر خیراندیش بازیگر سرشناس سینمای ایران با چهره ای بسیار متفاوت و زیبا از قبل از انقلاب منتشر شد.

گوهر خیراندیش در اول شهریور سال 1333 در شیراز به دنیا آمد. گوهر خیراندیش دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.

اولین بار در سال 1349 در حالی که تنها 13 سال داشت با نقش عزرا در نمایش عروس به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز به روی صحنه رفت.

از همان ابتدا که وارد عرصه سینما و تلویزیون شد، همه بازی او را دوست داشتند. او بازیگری را با فیلم «روزهای انتظار» آغاز کرد و با فیلم «بانو خوش» خوش درخشید.
ازدواج جواهر مهربانی است

گوهر خیراندیش در سال 1351 با جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرد که حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندیش و همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران آمد. در تهران در کنار تحصیل به کار تئاتر می پردازد و در امور هنری استان تهران نیز کارشناس می شود.

فکر می کردید «گوهر خیراندیش» در جوانی چنین چهره ای داشت؟ اولین عکس گرفته شده در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.