ماجرای جالب از زباله گردی که بازیگر شد! [+جزئیات] – اندلرن

407216 3319163798 1600 1067

مطلب ماجرای جالب از زباله گردی که بازیگر شد! [+جزئیات] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

بهنام کاوه بازیگر ؛ بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند.

بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند؛ دیروز حین نمایش خیابانی لیلی و مجنون در پهنه رودکی که

درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود. در ادامه با خبر بهنام کاوه نمایش خیابانی لیلی و مجنون همراه ما بمانید.

بهنام کاوه بازیگر

  • بهنام کاوه لیلی و مجنون

به گزارش منابع خبری:

دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود. کاوه می‌خواهد که این زباله‌‍‌گرد بیاید و از داستان زندگی‌اش بگوید. او که نامش رسول بود اول خجالت می‌کشید ولی بالاخره می‌آید وسط و با داستان زندگی‌اش چشمان تماشاچیان را اشک‌بار می‌کند.

زباله گرد نمایش لیلی و مجنون

رسول هم که چشمانش خیس از اشک بود بعد از روایت زندگی‌اش قصد رفتن می‌کند. با دور شدن رسول، داوران و مخاطبان به کاوه می‌گویند که برو دنبال رسول و او را برگردان. در پایان اجرا بهنام کلاهش را از سر برداشت و به سمت حاضران گرفت تا هدیه‌ای برای رسول جمع کند. به گفته حاضران بیش از یک‌میلیون تومان هدیه از طرف مخاطبان و هنرمندان تئاتر فجر برای رسول جمع و به او داده شد.

بیشتر بخوانید:

  • دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی علفزار با بازی پژمان جمشیدی و سارا بهرامی
  • انتشار سکانس‌ ممیزی فیلم جنجالی علفزار! [+فیلم]
  • خواننده گروه «زدبازی» مهمان ویژه ترلان پروانه در اکران علفزار! [+عکس و فیلم]
  • بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [1401، 1400 و تمام دوران]
  • غمگین ترین فیلم ها و سریال های ایرانی +[1401 و تمام دوران]

ماجرای عجیب ورود یک زباله گرد به صحنه تئاتر

مطلب ماجرای جالب از زباله گردی که بازیگر شد! [+جزئیات] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.