ماجرای عزاداری محرم من امام حسینی رضا صادقی

عزاداری محرم من امام حسینی رضا صادقی.webp

در این قسمت از پایگاه خبری بازیگرها، روایت رضا صادقی در عزاداری محرم من امام حسینی، مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

عکس از روایت رضا صادقی از آغاز محرم 1402

عکس از استوری رضا صادقی از عزاداری محرم
عکس از استوری رضا صادقی از عزاداری محرم

من ترجیح می دهم

من در ایام محرم زیاد داستان نمی بینم چون نمی خواهم با کسانی که دوستشان دارم قهر کنم.

باورهای من

ربطی به هیچ دولتی ندارد و کاملا شخصی و صادقانه است. هیچ شخصی، هیچ دولتی، هیچ دولتی نماینده دین من نیست.

سیاست های نادرست مردم باعث نمی شود باور قلبی ام را از دست بدهم و این اعتقاد قلبی را به کسی تحمیل نخواهم کرد.

من امام حسینم

و از کودکی امام حسین و حضرت ابوالفضل را بسیار دوست داشت.

پیشاپیش از بی احترامی نکردن و درک معنای واقعی آزادی سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید:

شب اول محرم سال 1402 چه زمانی است؟ تاریخ دقیق شروع محرم امسال 1402

به نظر می رسد این ماجرای رضا صادقی مورد پسند بسیاری از براندازان قرار نگرفت و حملاتی را علیه او انجام دادند. رضا صادقی خواننده پاپ در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی در اینستاگرام به حمله اغتشاشگران واکنش نشان داد. در این تصویر که رضا صادقی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، پس از انتشار مطلبی مناسب با آغاز ماه محرم توسط این خواننده، عده ای به صفحه وی حمله کرده و به اعتقادات وی توهین کردند. رضا صادقی نیز در واکنش به هجمه های مجازی نوشت: من امام حسینی هستم و از بچگی امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) را بسیار دوست داشتم.


بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی کانال بازیگرها در کانال ایتا igap کانال بله کانال چت

نوشته رضا صادقی در عزاداری محرم من امام حسینی اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.