ماجرای غم انگیز پدر ترک که دست دختر زیر آوار را رها نکرد! – شکل

5

ماجرای غم انگیز عکاس پدر ترک که دست دختر زیر آوار را رها نکرد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

یک عکس از پدری که دست دختر مرده اش را زیر آوار گرفته است برای مدتی مورد توجه قرار گرفت. روایت عکس غم انگیز زلزله ترکیه صحبت های عکاس را بخوانید.

روایت عکس غم انگیز زلزله ترکیه

آدام آلتان چهل سال است که عکاسی می کند. این عکاس در جریان زلزله اخیر ترکیه که دنیا را تکان داد برای خبرگزاری فرانسه عکس گرفت. این عکاس می گوید:

فکر می‌کنم این عکس برای همیشه در حافظه‌ام حک خواهد شد. خیلی ها به من گفته اند که هرگز این تصویر را فراموش نمی کنند.

آن روز، آلتان در حال عکاسی در مقابل ساختمان فروریخته در قهرمان مرش، در مرکز زمین لرزه ای بود که بیش از 20000 نفر را در ترکیه کشته بود. یک روز از این زلزله مهیب می گذرد و هنوز هیچ گروه امدادی در محل حاضر نشده است. ساکنان این منطقه برای نجات عزیزان خود تلاش می کردند آوارها را از بین ببرند.

پیش بینی می شود تعداد قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به 55 هزار نفر افزایش یابد

درست در وسط، مردی با ژاکت نارنجی کنار آوار نشسته بود و از باران و سرمای زمستان غافل بود. در فاصله 60 متری آقای آلتان متوجه شد که این مرد دست شخصی را زیر آوار گرفته است که در این هنگام شروع به فیلمبرداری از پدری کرد که دست پسر مرده خود را که زیر آوار مانده بود گرفته بود. . برو

صحنه غم انگیز زلزله ترکیه

پدری که دست دختر مرده اش را زیر آوار گرفته است

صحنه غم انگیز زلزله ترکیه
صحنه غم انگیز زلزله ترکیه

مردی که متوجه این عکاس شد با چشمانش او را تعقیب کرد و با صدایی لرزان و ترسناک گفت:

از پسرم عکس بگیر

پسری که توسط پدرش در زلزله ترکیه نجات پیدا کرد [+ویدیو]

او دستی را که نمی خواست لحظه ای رها کند رها کرد تا جسد بی جان دختر 15 ساله اش را که زیر آوار مدفون شده بود به عکاس نشان دهد. آقای آلتان می گوید:

من در آن زمان بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. اشک در چشمانش حلقه زده بود. مدام به خودم می گفتم خدایا این درد غیر قابل تحمل است

کمی بعد عکاس نام او و پسرش را پرسید. مرد که به سختی صحبت می کرد، به آرامی پاسخ داد: مسعود و دخترم ایرمک.

کمک مالی بازیگران و خوانندگان ترک برای زلزله زدگان [+اسامی بازیگران]

این عکاس گفت که پرسیدن سؤالات دیگر از او دشوار است زیرا اطرافیانش درخواست سکوت کردند تا بتوانند صدای بازماندگان احتمالی که زیر آوار گیر افتاده اند را بشنوند. در آن زمان فکر کرد این عکس خلاصه ای از درد زلزله زدگان است و شروع به عکاسی کرد.

این عکس تکان دهنده نه تنها توسط رسانه های جهان بلکه در شبکه های اجتماعی منتشر شد و صدها هزار بار توسط کاربران اینترنتی که تحت تاثیر این حادثه تلخ قرار گرفتند به اشتراک گذاشته شد. آدام آلتان هزاران پیام از سراسر جهان دریافت کرده است که در آن مردم با درد این پدر همبستگی خود را اعلام کرده اند.

گالری تصاویر مربوط به متن عکس غم انگیز زلزله ترکیه

بیشتر بخوانید:

  • ترک وحشتناک زمین در ترکیه بر اثر زلزله [+ویدیو]
  • ریزش ساختمان 12 طبقه بر اثر زلزله در ترکیه [+ویدیو]
  • فروریختن مسجدی در ترکیه بر اثر زلزله [+ویدیو]

ماجرای غم انگیز عکاس پدر ترک که دست دختر زیر آوار را رها نکرد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.