ماکت «دخت شیرازی» در قطر

شیراز

هدف امروز: گروه رقص و آواز «بهاربند» در حاشیه مسابقات ایران در جام قهرمانی آسیا به اجرای برنامه پرداخت. این گروه که در برخی از رویدادهای تهران اجرا می کند در جام جهانی 2022 قطر نیز دیده شد، اگرچه مشخص نیست این اجرا در حاشیه بازی های ایران در قطر چگونه هماهنگ شده است، اما محسن معتدمکیا، مدیر روابط عمومی باشگاه خبرنگاران جوان وزارت ورزش در توییتی نوشت: گروه شیرازی تاییدیه وزارت ورزش را ندارد. ورزش، وزارت فرهنگ و ارشاد و فدراسیون فوتبال».

اعتراض ایران به کمیته برگزاری جام ملت های آسیا به دلیل فعالیت بدون مجوز یک گروه هنری. حجت الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت یک گروه هنری در بین دو نیمه دیدار رفت ایران و هنگ کنگ، گفت: فعالیت این گروه از ابتدا با مجوز فدراسیون فوتبال نبوده و یا به هیچ وجه مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نبوده و بدون هماهنگی انجام شده است. و به محض تحقق برنامه این گروه در بازی تیم ملی، ایران در نامه ای رسمی به کمیته برگزاری این مسابقات اعتراض خود را اعلام کرد. مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: قاعدتا گروه های هنرهای نمایشی کشورها باید مورد تایید تیم های حاضر در مسابقات باشند اما این روند دنبال نشد و فعالیت این گروه انجام نشد. برای ایران تایید شده است. بنابراین اعتراض ایران به صورت کتبی به میزبان اعلام شد و از بازی بعدی این گروه هیچ فعالیتی در ورزشگاه نخواهند داشت.

ماکت «دخت شیرازی» در قطر امروز برای اولین بار در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.