مایکروسافت ۱۹۰۰ کارمند بخش بازی خود – Tecrato را اخراج کرد

Microsoft 1024x576 1

مایکروسافت 1900 کارمند را از بخش بازی خود اخراج کرد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت پس از خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد، 1900 کارگر خود را اخراج کرد.

مایکروسافت تصمیم سختی گرفت، اما در زمانی اتفاق افتاد که صنعت بازی با اخراج و بازسازی گسترده مواجه بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS5

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این خبر سخت را برای کارمندان اعلام کرد و بر تعهد مایکروسافت به ارائه پشتیبانی کامل، از جمله دستمزد پایان کار، برای افراد آسیب دیده تاکید کرد. این نشان دهنده مسئولیت و تعهد تحسین برانگیز مایکروسافت در قبال کارمندانش در مواقع سخت است.

این اخراج به دنبال خرید عظیم 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard است که عناوین محبوبی مانند Call of Duty را نیز تولید می کند. این خرید که یکی از بزرگترین خریدها در صنعت بازی است، برای حمایت از کسب و کار توسعه یافته نیاز به همسویی استراتژیک و بررسی ساختار هزینه دارد. همانطور که اسپنسر اشاره می کند، ادغام تیم های اکتیویژن، بلیزارد و کینگ در مایکروسافت نیاز به ارزیابی مجدد اولویت ها و حذف مناطق همپوشانی دارد. تصمیم برای کوچک کردن، هر چند دشوار، نشان دهنده یک تغییر استراتژیک به سمت رشد پایدار است.

با وجود این شکست، بخش بازی مایکروسافت همچنان قوی و امیدوارکننده است. این شرکت اخیراً مجموعه ای از بازی های جدید و هیجان انگیز را معرفی کرده است که تعهد مداوم خود را به ارائه تجربه های بازی با کیفیت بالا نشان می دهد. عناوینی مانند ایندیانا جونز از MachineGames و Avowed از Obsidian به آینده ای درخشان برای موفقیت پلتفرم ایکس باکس اشاره می کنند.

زمینه گسترده‌تر این اخراج‌ها، روند نگران‌کننده کاهش مشاغل در سراسر صنعت بازی است. تنها در سال گذشته، بخش اخراج‌هایی را تجربه کرد که بر هزاران نفر تأثیر گذاشت و این روند تا سال 2024 ادامه خواهد داشت. این نشان‌دهنده تغییر گسترده‌تر در صنعت است زیرا شرکت‌ها استراتژی‌های خود را در یک بازار به سرعت در حال تحول ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های زامبی.
  • بهترین بازی های فکری برای آیفون
  • بهترین بازی های تیراندازی برای اندروید
  • بهترین بازی های آنلاین برای اندروید
  • بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر
  • بهترین بازی های نینتندو سوییچ رایگان

نظر شما درباره اخراج کارمندان از بخش بازی مایکروسافت چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اخبار فناوری را با ما به اشتراک بگذارید و دنبال کنید.

مایکروسافت 1900 کارمند را از بخش بازی خود اخراج کرد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.