ما بهترین انیمه را از اندلرن میازاکی ارائه می کنیم

بهترین انیمه را از اندلرن میازاکی ارائه می کنیم

اگر به دنیای انیمه علاقه دارید، حتما نام میازاکی را شنیده اید. اگر می خواهید با دنیای انیمه بیشتر آشنا شوید، باید بدانید که در این مقاله شما را با انیمه میازاکی آشنا می کنیم. بسیاری از مردم هایائو میازاکی را به خاطر طراحی و ساخت انیمه های پیچیده می شناسند.

در انیمه این شخص می توانید انواع موضوعات فرهنگی و اجتماعی را مشاهده کنید. وجود شخصیت های پویا و جذاب در انیمه میازاکی باعث شده تا این محتوای چند رسانه ای برای بسیاری از افراد جذاب به نظر برسد. هایائو میازاکی به عنوان یکی از اصلی ترین افراد اعتبارسنجی دنیای انیمه در نظر گرفته می شود. بعد از صحبت در مورد بیوگرافی هایائو میازاکی، در این مقاله قصد داریم صحبت های مختلفی را در مورد هایائو میازاکی، پادشاه انیمه ها به شما ارائه دهیم. با اندلرن همراه باشید.

نگاهی به بهترین انیمه میازاکی

اگر می خواهید بهترین انیمه میازاکی را بشناسید، این مقاله برای شما مناسب است. اگر آثار هایائو میازاکی را ندیده اید، شک نکنید که از دست داده اید. پس حتما ادامه مقاله را بخوانید.

انیمه Lupin III: Castle of Cagliostro

انیمه میازاکی

برای هنرمندی که با کارهای اولیه خود خبرساز شود، قطعاً چیز خوبی است. یکی از بهترین انیمیشن های میازاکی اولین فیلم بلند اوست. این اثر حالت کمدی و ماجراجویی دارد و ایده اجرای آن برگرفته از مانگایی به نام لوپین III است. استاد انیمه هایائو میازاکی این اثر هنری را برای توصیف زندگی دزدی به نام لوپین خلق کرده است.

این دزد موفق به سرقت از یک کازینو شده است. اما او خود را باهوش می داند. چون پول دزدیده شده کاملا جعلی است. این انیمیشن در سال 1979 ساخته شد و امتیاز 7.6 را در سایت imdb کسب کرد. مدت زمان این انیمیشن 100 دقیقه می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن فضایی تمام دوران.

انیمه Nausicaä از دره باد

انیمه میازاکی

40 سال از ساخت این فیلم می گذرد. این انیمیشن با مدت زمان 117 دقیقه موفق به کسب امتیاز 8 در سایت imdb شده است. ساخت این اثر بر اساس مانگای ساخته شده در سال 1982 است که اگر نگاهی به فضا و داستان این انیمه بیندازید متوجه می شوید که حس بسیار آخرالزمانی دارد. این داستان در مورد شاهزاده خانم دره باد به نام ناوشیکا می گوید. او قصد دارد به رژیمی متعهد شود که به دنبال نابودی یک جنگل بزرگ با کمک حشرات است. اگر به دنبال دیدن بهترین اثر کارگردان سرشناس انیمیشن میازاکی هستید، این انیمیشن را از دست ندهید.

قلعه انیمه در آسمان

انیمه هایائو میازاکی.

ساخت این عنوان بر اساس فیلم های هایائو میازاکی به سال 1986 برمی گردد و مخاطبان باید 124 دقیقه را صرف تماشای این فیلم کنند. این اثر نیز مانند بسیاری دیگر از آثار میازاکی امتیاز 8 را در سایت imdb کسب کرده است. این اثر ژانر فانتزی دارد و میازاکی در این انیمیشن داستان هایی از قرن نوزدهم را روایت می کند.

در انیمه میازاکی با پسر و دختری روبرو می‌شوید که تصمیم می‌گیرند از یک ساختار بلورین قدرتمند در برابر ارتش یا گروهی از افرادی که حاضرند مامور مخفی شوند عبور کنند. علاوه بر این، آنها به دنبال قلعه ای می گردند که موقعیتی شناور و اسطوره ای داشته باشد. اگر به دنبال تماشای یکی از بهترین انیمه های میازاکی هستید، این اثر هنری زیبا را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه دریایی جهان.

انیمه همسایه من توتورو

فیلم های هایائو میازاکی

وقت آن رسیده که یکی دیگر از آثار دهه هشتاد میازاکی را مرور کنیم. داستان این انیمیشن توسط خود میازاکی نوشته شده و مفاهیم جالبی را در این اثر آشکار کرده است. چیزهایی مانند آنیمیسم، نمادشناسی شینتو، حفاظت از محیط زیست و غیره. آنها یکی از مهمترین آنها هستند. این انیمیشن محصول سال 1367 و مدت زمان آن 86 دقیقه بود. امتیاز این فیلم در سایت imdb 8.2 است. این فیلم داستان دو دختر را روایت می کند که با ژاپن پس از اشغال رابطه دارند.

سرویس تحویل انیمه کیکی

انیمیشن های میازاکی

شاهکارهای میازاکی از دهه 1980 بی پایان هستند. این عنوان انیمیشن میازاکی دارای مدت زمان 103 دقیقه است. در سایت IMDB این اثر هنری امتیاز ۷.۸ را کسب کرده و تولید آن بر اساس رمانی به همین نام انجام شده است. میازاکی در این اثر هنری سعی کرده شکاف بین استقلال و اعتماد به نفس را در دختران نوجوان ژاپنی نشان دهد. در این فیلم، یک شعبده باز ژاپنی به تصویر کشیده شده است که تلاش می کند با استفاده از قدرت خود برای پرواز، امرار معاش کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه کره ای.

انیمه پورکو روسو

لیست انیمه های میازاکی

راستش را بخواهید این اثر هنری یکی از بهترین انیمه های هایائو میازاکی است. این اثر از انیمه میازاکی نسبت به سایر تولیدات میازاکی جدیدتر است و بدیهی است که این هنرمند ماهر از تجربیات قبلی خود برای تولید آثار بهتر استفاده کرده است. این انیمیشن تنها 94 دقیقه بود و امتیاز 7.7 را در سایت IMDB کسب کرد.

میازاکی این اثر هنری را بر اساس کتابی که خود نوشته است تولید کرده است. این فیلم داستان یکی از قهرمانان جنگ جهانی اول را روایت می کند. حالا او به عنوان یک شکارچی فضل کار می کند و اتفاقاً آنها تجارت او را اداره می کنند. اما تنها تحت تأثیر یک نفرین، از حالت انسانی خود به خوک تبدیل می شود. در دنیا به پورکو روسو معروف است. این عبارت در ایتالیایی به معنای خوک قرمز است.

انیمه Princess Mononoke

انیمه هایائو میازاکی.

کم کم به محصولات جدید میازاکی می رسیم. او این اثر را در سال 1376 تولید کرد و توانست امتیاز 8.4 را کسب کند. مدت زمان این اثر هنری 133 دقیقه و ژانر این فیلم حماسی و تاریخی است. البته کمی فانتزی هم دارد. این اثر هنری در سال 1997 توانست در صدر فهرست پرفروش ترین آثار هنری ژاپن قرار گیرد.

انیمه میازاکی در دوره موروماچی ژاپن روایت می شود. اما عناصر فانتزی هم دارند. این فیلم زندگینامه شاهزاده ای به نام آشتیاکا و درگیری او در تنش بین خدایان جنگل و انسان ها را روایت می کند. نمی شود کارهای انیمه را دوست داشت اما از تماشای آن ها لذت نبرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه جاسوسی جهان.

انیمیشن Spirited Away

انیمه جدید میازاکی

آیا به دنبال بهترین آثار هایائو میازاکی هستید؟ شهر ارواح را از دست ندهید. نگاهی به تولیدات میازاکی ما را به این نتیجه می رساند که شهر ارواح بهترین اثر میازاکی است. بنابراین این انیمیشن توانست در هفتاد و پنجمین دوره اسکار برنده جایزه این مسابقه شود. این انیمیشن موفق به ثبت رکوردهای خاصی شده است.

از این اثر میازاکی به عنوان تنها اثر برنده اسکار به عنوان اثری به زبانی غیر از انگلیسی یاد می شود. این فیلم داستان دختر ده ساله ای را روایت می کند که تجربه رفتن به منطقه ای جدید را دارد. با رفتن به این منطقه وارد دنیای کامی می شوید. کامی یک دنیای افسانه ای است که در اساطیر شینتو ژاپنی ارواح از آن صحبت می شود. او دیده است که پدر و مادرش تبدیل به خوک شده اند. بنابراین او سعی می کند با کار کردن برای یک جادوگر خانواده اش را نجات دهد.

قلعه متحرک زوزه انیمه

انیمیشن میازاکی

ساخت این انیمه بر اساس کتابی به همین نام است. ساخت این اثر به سال 1383 برمی گردد و مدت زمان آن 120 دقیقه است. این اثر هنری در سایت IMDB امتیاز 8.2 را کسب کرده است. رمانی که این فیلم بر اساس آن ساخته شده در سال 1986 نوشته شده است و ساخت این فیلم بر اساس رمانی به همین نام باعث شد تا نام این اثر نامزد هفتاد و هفتمین دوره اسکار شود. این اثر داستانی تخیلی درباره دنیایی پر از تکنولوژی و جادو را روایت می کند. در این فیلم شخصیت اصلی یک نفر کلاه فروش است. جادوگری یک کلاه فروش را به پیرزنی تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه موزیکال دنیا.

انیمه Whisper of the Heart

بهترین انیمه میازاکی

مورد بعدی در لیست بهترین انیمه های میازاکی یکی از آثار دهه 90 این هنرمند است. این فیلم از جمله آثاری است که خود میازاکی آن را کارگردانی نکرده است. او تنها به عنوان ناظر این اثر ظاهر شده است. در این فیلم داستان یک دانش آموز 14 ساله دبیرستانی که جونیور موکایهارا نام دارد را روایت می کند. یک روز، او به دنبال گربه ای به یک مغازه عتیقه فروشی می رود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه مردانه جهان.

سوالات متداول

  • پرفروش ترین انیمه میازاکی کدام است؟

آثاری مانند پرنسس مونونوکه و Whispers of the Heart از آثار شناخته شده هایائو میازاکی هستند.

  • بهترین انیمه میازاکی با بالاترین امتیاز در IMDB کدام است؟

آثاری مانند Naoshika of the Valley of the Wind و Castle in the Sky با امتیاز 8 از بهترین انیمه های میازاکی در این سایت هستند.

آخرین کلمه؛ بهترین انیمه میازاکی

هر آنچه که باید در مورد هایائو میازاکی بدانید در این مقاله توضیح داده شده است. انیمه های میازاکی همیشه بالاترین امتیاز را در سایت های معتبر فیلم و سریال دارند و بهانه خوبی برای سرگرمی شما هستند. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.