مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی – Tekrato ملاقات می کند

OpenAI CEO Sam Altman to help Samsung make AI semiconductor chips

پست ملاقات مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بر اساس گزارش رویترز، سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI برای ساخت و ساز به کره جنوبی سفر کرد تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی با سامسونگ آشنا شوید

ChatGPT که طی یک سال اخیر بین کاربران بسیار محبوب شده است، یک چت بات نسل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند پاسخ دقیقی به سوالات شما بدهد. این دستیار هوشمند همچنین می تواند با کاربران چت کند. ChatGPT توسط شرکت آمریکایی OpenAI توسعه یافته است که در حال حاضر به عنوان شرکت پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در جهان شناخته می شود. این شرکت همچنین از چت ربات Copilot AI مایکروسافت پشتیبانی می کند. اکنون سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI به کره جنوبی سفر کرده است تا با مدیران تراشه سازهای سامسونگ و SK Hynix دیدار کند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک به دنبال جذب 6 میلیارد دلار بودجه برای xAI است

سم آلتمن برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی با سامسونگ دیدار می کند

بر اساس گزارش جدید رویترز، سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در حال بازدید از کره جنوبی است. گزارش شده است که او با سامسونگ الکترونیکس و SK Hynix دیدار خواهد کرد تا در مورد همکاری در تولید تراشه های نیمه هادی مورد استفاده برای پردازش هوش مصنوعی گفتگو کند. سامسونگ و SK Hynix تراشه‌های HBM (حافظه با پهنای باند بالا) را می‌سازند که در تراشه‌های محاسباتی با کارایی بالا که برای اکثر کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌شوند، استفاده می‌شود. گزارش شده است که سم آلتمن با مدیران ارشد بخش نیمه هادی سامسونگ، همراه با روسای Samsung Foundry (ساخت تراشه های نیمه هادی برای سایر شرکت ها)، Samsung Memory (طراحی تراشه های فلش DRAM، HBM و NAND) و System LSI (طراحی پردازنده های کاربردی) دیدار خواهد کرد. ) ملاقات خواهند کرد.

در حالی که SK Hynix فقط تراشه های حافظه را طراحی و به فروش می رساند، سامسونگ الکترونیکس همچنین می تواند تراشه های نیمه هادی را از طریق بخش ریخته گری سامسونگ خود تولید کند. این سه تنها شرکت‌هایی در جهان هستند که می‌توانند تراشه‌های نیمه‌رسانای پیشرفته ۷ نانومتری یا بزرگ‌تر تولید کنند. TSMC در حال حاضر رهبر بازار است و Samsung Foundry در جایگاه دوم قرار دارد. اینتل همچنین به تازگی تولید تراشه های پیشرفته را برای سایر شرکت ها از طریق شرکت تازه تاسیس IFS (Intel Foundry Services) آغاز کرده است.

SK Hynix اخیراً اعلام کرد که می‌خواهد به یک “تامین کننده حافظه کامل هوش مصنوعی” تبدیل شود و توانست در سه ماهه آخر سال 2023 به طور شگفت‌انگیزی سودآور شود. Samsung Semiconductor همچنین انتظار دارد بازار حافظه پس از یک سال عرضه بیش از حد در سالی که این شرکت در آن وجود داشت بهبود یابد. اولین باخت خود را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین خودروهای سال 2023
  • بهترین خودروهای تسلا در سال 2023
  • بهترین خودروهای الکتریکی 2023
  • تسلا سایبرتراک رسما در سه مدل قدرتمند با قیمت پایه 60990 دلار عرضه شد.

نظر شما در مورد ملاقات سم آلتمن با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. دو برابر و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پست ملاقات مدیر عامل OpenAI با سامسونگ برای ساخت تراشه های نیمه هادی هوش مصنوعی اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.