مراحل و نحوه واریز Tether در اندلرن Alpari

wyky.ir 124

یکی از ارزهای دیجیتال که بر اساس فناوری بلاک چین پیاده سازی شده و به عنوان ابزاری برای انتقال سریع بین انواع مختلف دارایی ها استفاده می شود، تتر است. از ارزهای دیجیتال نیز برای بارگذاری حساب کارگزاران استفاده می شود.

یکی از این ارزها تتر است که ارزش آن برابر با دلار آمریکا است. از آنجایی که این ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار محبوب است، بسیاری از کارگزاران مانند آلپاری نیز از آن استفاده می کنند.

برای پول نقد از این بروکر، باید با مراحل واریز این ارز دیجیتال در بروکر آلپاری آشنا شوید. در این مقاله به مراحل و نحوه واریز Tether به Alpari می پردازیم.

در باره حداقل سپرده در Alpari ادامه مطلب

چرا از سپرده Tether برای بارگیری حساب Alpari استفاده کنید؟

تتر (Tether یا USDT) یک ارز دیجیتال متصل به دلار آمریکا (یا سایر ارزهای ملی) است که به عنوان “stablecoin” شناخته می شود. کاربرد اصلی تتر ارائه یک واحد پایدار در بازارهای ارز دیجیتال است.

به طور معمول، هنگام استفاده از Tether، معاملات با دلار آمریکا مذاکره می شود تا از نوسانات قیمت در ارزهای دیجیتال جلوگیری شود. از سوی دیگر دلایل واریز تتر یا شارژ کارگزار آلپاری با تتر را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

  • نرخ پایین: کارمزد سپرده آلپاری بسته به روش سپرده گذاری متفاوت است. هزینه های واریز و برداشت تتر در آلپاری بسیار کم است و این یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است.
  • آسان برای استفاده: واریز و برداشت Tether بسیار ساده و آسان است. کافی است آدرس کیف پول خود را در قسمت واریز حساب آلپاری وارد کرده و مبلغ مورد نظر را به این حساب واریز کنید. رسوبات تتر معمولاً در عرض چند دقیقه انجام می شود.
  • محبوبیت: تتر یک ارز دیجیتال محبوب است و در بسیاری از کارگزاران استفاده می شود. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، کارمزد پایین حدود 0.1 درصد است که بسیار کمتر از سایر روش های واریز و برداشت مانند کارت های اعتباری و بانکی است.

چگونه تتر را در آلپاری واریز کنیم؟

Alpari یک کارگزار فارکس، فلزات گرانبها و CFD است که ابزارهای معاملاتی بسیاری را ارائه می دهد. یکی از روش هایی که اخیرا برای سپرده گذاری در آلپاری اضافه شده است، استفاده از ارزهای دیجیتال مانند تتر است که در بالا به دلایل استفاده از آن اشاره کردیم.

مراحل واریز Tether در Alpari

برای واریز یا انتقال تتر به حساب آلپاری، ابتدا باید در کارگزاری آلپاری ثبت نام کنید. پس از ثبت نام می توانید کابین شخصی خود را در حساب آلپاری وارد کرده و به قسمت واریز مراجعه کنید. روش جمع آوری حساب را انتخاب کنید و سپس حساب را انتخاب کنید.

مبلغ انتقال خود را وارد کنید. اکنون باید اطلاعات مربوط به سپرده را تأیید کنید. در این مرحله، ارز دیجیتال Tether را انتخاب خواهید کرد. آدرس Volteter را که کپی کردید اینجا وارد کنید. اکنون از کیف پول شخصی به آدرس مورد نظر واریز می شود. قبل از انجام انتقال، حتما به کارت ملی یا پاسپورت خود نیاز خواهید داشت.

برای دریافت تتر چه کاری می توان انجام داد؟

برای دریافت تتر می توانید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و به راحتی مقدار مورد نیاز تتر را خریداری کنید. اکنون باید آن را به کارگزار Alpari خود منتقل کنید. حداقل مبلغ سپرده Tether 251 Tether است.

پس از انجام مراحل واریز تتر به حساب آلپاری، اطلاعات مورد نیاز شما در قالب یک کد نمایش داده می شود که کد آدرس شبکه تتر برای انتقال وجه است. در مدت زمان کوتاهی حساب معاملاتی معامله گران بدهکار می شود.

Tether را از Alpari خارج کنید

اگر می خواهید Tether را از حساب Alpari خود برداشت کنید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. گزینه برداشت را انتخاب کنید. حالا باید مبلغی را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید. اکنون آدرس کیف پول خود را وارد کنید. این آدرس باید در شبکه ERC20 باشد. حال بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. اطلاعات را تایید کنید و عملیات برداشت را کامل کنید.

روش های مختلف واریز و برداشت در کارگزار آلپاری استفاده می شود که تتر یکی از آنهاست.

آبنما:

ایستگاه تجاری

 

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.