مرگ غم انگیز دختر چارلی چاپلین

دختر چارلی چاپلین بازیگر مشهور درگذشت

جوزفین دختر چارلی چاپلین بازیگر مشهور بریتانیایی که بازیگر موفقی هم بود در سن ۷۴ سالگی درگذشت!

بامداد – جوزفین هانا چاپلین، دختر بازیگر معروف چارلی چاپلین در سن ۷۴ سالگی درگذشت!

ژوزفین هانا چاپلین دختر فیلمساز و بازیگر مشهور چارلی چاپلین در سن 74 سالگی درگذشت.خانواده چاپلین تایید کردند که این بازیگر در 13 جولای در فرانسه درگذشت. اما علت مرگ وی ذکر نشده است.

جوزفین چاپلین در 28 مارس 1949 در سانتا مونیکا به دنیا آمد. او سومین فرزند از هشت فرزند چارلی چاپلین بود. مادر جورفین اونا اونیل، همسر چهارم چارلی چاپلین بود.

ژوزفین علاوه بر اینکه دختر یک هنرپیشه معروف بود، در صنعت فیلمسازی نیز به یک نام آشنا تبدیل شده بود. او در کودکی در سال 1952 در Limelight و 1967 The Countess of Hong Kong در کنار پدرش ظاهر شد.

او در طول زندگی خود در چندین فیلم و سریال انگلیسی و فرانسوی بازی کرد.

ژوزفین همچنین دفتر چاپلین در پاریس را از طرف خواهر و برادرش در طول زندگی اش مدیریت می کرد.

چارلی چاپلین و دخترش جوزفین

زندگی شخصی و حرفه ای بازیگر زن!

این بازیگر فرانسوی در سال 1969 با یک تاجر یونانی به نام نیکی سیستواریس ازدواج کرد که این زوج هشت سال با هم زندگی کردند تا اینکه در سال 1977 درخواست طلاق دادند.

ژوزفین پس از طلاق از همسر اولش، خیلی زود با بازیگر فرانسوی موریس رونه ازدواج کرد. رون در سال 1983 بر اثر سرطان درگذشت. چاپلین بعدها با باستان شناس معروف ژان کلود گاردن ازدواج کرد. این زوج از سال 1989 تا زمان مرگ آقای باستان شناس در سال 2013 با هم بودند.

چاپلین همچنین مادری مهربان برای سه فرزندش، جولین رونت، بازیگر 43 ساله، چارلی سیستواریس، 52 ساله و آرتور گاردین بود.

چاپلین همیشه از خانواده‌اش مراقبت می‌کرد و حتی از ساخت مجسمه‌ای به افتخار پدرش در واترویل ایرلند، جایی که خانواده چاپلین اغلب با هم تعطیلات را می‌گذراندند، حمایت کرد.

. پدر مشهور او یک بازیگر، فیلمساز و آهنگساز انگلیسی بود که در دوران فیلم صامت به شهرت رسید. او به خاطر شخصیت شوخ طبعش معروف بود و به عنوان یکی از مهم ترین چهره های این صنعت شناخته می شود.

از زمان انتشار این خبر غم انگیز، ادای احترام از طرفداران به صورت آنلاین برای گرامیداشت زندگی باورنکردنی این بازیگر منتشر شد.

مرگ غم انگیز دختر چارلی چاپلین اول صبح ظاهر شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.