مشخصات ماژول دوربین و سنسور Xiaomi 14 Ultra فاش شد – Tekrato

wp 1695220607538

مشخصات ماژول دوربین و سنسور جدید شیائومی 14 اولترا برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه پرچمدار دیگری از این شرکت است. به همین دلیل این خبر منتشر شده است که مشخصات دوربین و ماژول سنسور Xiaomi 14 Ultra در حال نشان دادن است. برخی از مشخصات کلیدی این دوربین توسط یک منبع آگاه فاش شده است.
این غول فناوری چینی مدتی است که روی شیائومی 14 اولترا کار می کند. اکنون، مشاور ZionsAnvin فاش کرده است که این تلفن پریمیوم دارای ماژول دوربین دایره‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رایج ترین مشکلات گوشی های شیائومی

مشخصات دوربین و ماژول سنسور Xiaomi 14 Ultra

این لنز دارای لنز کروی VARIO – SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 (ASPH) خواهد بود. علاوه بر این، دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT-900 با محدوده دیافراگم متغیر (f/1.63-f/2.5) است.
این سنسور همچنین دارای لنز 120 میلی متری پریسکوپ تله فوتو است. تصویری که توسط افشاکننده در این توییت به اشتراک گذاشته شده، ناحیه بزرگ دوربین را نشان می دهد که بریدگی های چهار سنسور و ماژول فلاش LED را در خود جای داده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود شیائومی 14 اولترا در اواسط سال جاری عرضه شود. علاوه بر این، کیت دوربین بی سیم این تلفن هوشمند Puke نیز گواهی 3C را دریافت کرد. گفته می شود گوشی پرچمدار آینده از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. حتی در پلتفرم های اصلی صدور گواهینامه مانند BIS، EEC و موارد دیگر دیده شده است.

این همه اطلاعاتی است که تاکنون منتشر شده است، پس برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • حل مشکل گوشی شیائومی.
  • حل مشکل قطع کردن گوشی شیائومی
  • تنظیم مجدد کارخانه در گوشی های شیائومی
  • حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی
  • سرعت گوشی شیائومی را افزایش دهید

نظر شما در مورد مشخصات دوربین Xiaomi 14 Ultra چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اخبار فناوری را با ما به اشتراک بگذارید و دنبال کنید.

منبع: گجت ها

مشخصات ماژول دوربین و سنسور جدید شیائومی 14 اولترا برای اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.