معرفی بازیگران سریال جونگ میونگ + زمان پخش و خلاصه داستان – کارمادئو

بازیگران سریال جونگ میونگ زمان پخش و خلاصه.webp

سریال Jung Myung یا Prince Myung Splendid Politics محصول کشور کره جنوبی و کمپانی MBS در سال 2015 می باشد که نام اصلی این سریال “Glamourous Politics” است. این سریال در 50 قسمت و در ژانر تاریخی، عاشقانه و سیاسی ساخته شده است. در این سریال بازیگران مطرح و مشهوری بازی می کنند که بینندگان ایرانی نیز آنها را می شناسند و سریال های آنها پیش از این از تلویزیون ایران پخش شده است. با اندلرن همراه باشید.

زمان پخش سریال جونگ میونگ

پخش سریال جونگ میونگ از چهارشنبه 30 تیر 1402 از شبکه تماشا آغاز شده است.این سریال قبلا در سال 1397 از شبکه 5 پخش شده است.سریال جونگ میونگ هر روز ساعت 19:00 و ساعت 1:00 بامداد، 7:00 بامداد و 13 روز بعد پخش می شود. این سریال اکنون جایگزین سریال محبوب و شناخته شده جواهری در قصر شده است که مدتی پیش به پایان رسید.

خلاصه داستان سریال جونگ میونگ

داستان فیلم داستان فراز و نشیب شاهزاده ای به نام میونگ را روایت می کند. پرنسس میونگ یا جونگ میونگ دختر ۶ یا ۷ ساله ملکه و امپراتور بزرگ است. او در کشور چوسان زندگی می کند و آخرین پسر و وارث مشروع پادشاه سونجو در سلسله چوسان است. امپراطور بزرگ به دلیل بیماری، پادشاهی را به یکی از وارثان خود واگذار می کند. در همین حال، جناح‌های سیاسی بر سر وارثان سلطنت تقسیم می‌شوند و درگیری‌های درونی زیادی روی می‌دهد.

شاهزاده میونگ در طول زندگی خود شاهد تغییرات سیاسی و نظامی زیادی در کشور بود. او در تمام این سال ها با وجود مخاطرات فراوان تلاش می کند کشورش را از شرایط سخت و دشوار جنگ با دیگر کشورها و اختلافات داخلی نجات دهد.

در این سفر برادر و پدرش را از دست می دهد. شاهزاده میونگ به سرزمین دیگری فرار می کند. او مجبور می شود در معدن آن زمین کار کند. سپس پس از سال ها به کشورش باز می گردد. او همکاری می کند و گاهی با ناپدری هایش که یکی پس از دیگری به قدرت می رسند، مخالفت می کند تا بتواند سرزمین کوچک و وطن خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. شاهزاده میونگ همچنان به رئیس بخش تسلیحات علاقه مند است و ماجراهای جدیدی برای او آغاز می شود.

بازیگران سریال جونگ میونگ

در این قسمت به معرفی بازیگران و نقش آنها در سریال جونگ میونگ می پردازیم:

چاسونگ برنده شد

چاسونگ وون بازیگر کره ای متولد 7 ژوئن 1970 است. او دانشجویی بود که از دانشگاه سونگ کیونگ کوان انصراف داد و کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد. در سال 2011 با بازی در سریال «بزرگترین عشق» به شهرت رسید. چا سونگ وون در نقش شاهزاده گوانگهای در فیلم جونگ میونگ ظاهر شد.

لی ته هوان

لی ته هوا لی ته هوا بازیگر سریال جونگ میونگ

او بازیگر، خواننده متولد 21 فوریه 1995 در کره جنوبی است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه سونگ کیوانکون بود و در سریال غرور و تعصب به بازیگری معروف شد. لی ته هوان 188 سانتی متر قد و 77 کیلوگرم وزن دارد. او همچنین فعالانه در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. او نقش نوجوان شاهزاده گوانگهای را در درام جونگ میونگ بازی می کند.

لی یون هی

لی یون هی لی یون هی در سریال جونگ میونگ

او در 9 ژانویه 1988 در کره جنوبی به دنیا آمد. او اولین بار در سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال امپراطور دریا جلوی دوربین رفت. اما شهرت او به بازی در فیلم Miss Korea در سال 2013 برمی گردد.او در فیلم جونگ میونگ نقش اصلی شاهزاده میونگ را بازی می کند.

جونگچان ب.

این بازیگر کره ای متولد 5 فوریه 2002 است و در سال 2014 زمانی که 12 سال داشت در سریال قاتل سریالی ایفای نقش کرد. اما در سال ۲۰۱۸ با حضور در سریال جراحان قلب به شهرت رسید. او در سریال جونگ میونگ نقش شاهزاده میونگ را بازی کرد.

کیم جیون

این بازیگر کره جنوبی متولد 18 فوریه 1981 و فارغ التحصیل از دانشگاه هانیان در رشته گردشگری بین المللی، تئاتر و فیلم است. او با سریال رسوایی ها در سال 2013 به شهرت رسید.او در سریال جونگ میونگ نقش شاهزاده نئونگ یانگ را بازی می کند.

سئو کانگ جون

او در 12 اکتبر 1993 در کره جنوبی به دنیا آمد. او در رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه دونگ سئول فارغ التحصیل شد. او در زمینه موسیقی و مد نیز فعال است. او در سریال جونگ میونگ نقش هونگ جون را بازی کرد.

یون چان یونگ و چوی کان سو به ترتیب در نقش های نوجوانی و کودکانه هونگ جون بازی می کنند.

دیگر بازیگران سریال جونگ میونگ

پارک یونگ گیو در نقش پادشاه سئونجو، شین یون جونگ در نقش ملکه این موک، هان جو وان در نقش کانگ این وو، آن دو گیو در نقش کانگ این وو جوان، لی تائه وو در نقش کانگ این وو در کودکی، چوی جونگ هوان در نقش شاهزاده ایم هاه، جو سونگ ها در نقش کانگ جوس.

سریال جونگ میونگ چند قسمته؟

این سریال از 25 اردیبهشت 1397 از شبکه پنج سیما پخش شد.این سریال در تاریخ 31 تیر 1402 از شبکه تماشا سیما بازپخش شد. این سریال به مدت 50 قسمت از 13 آوریل تا 29 سپتامبر 2015 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 10:00 شب (KST) از شبکه MBC پخش شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.