معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey) | اندلرن

بازیگران سریال پشت پرده ازدواج Evlilik Hakkinda Her Sey

در این مطلب به بررسی بیوگرافی بازیگران در پشت صحنه ازدواج می پردازیم. اگر به سریال های ترکی علاقه دارید با اندلرن با ارائه بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج همراه باشید.

سریال ترکی پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey) یک درام ساخت کشور ترکیه است که اولین قسمت آن در تاریخ 21 سپتامبر 2021 به کارگردانی یوسف پیرحاسان و ولکان کسکین پخش شد. این سریال اقتباسی از The Split است. تاریخ پخش سریال همه چیز درباره ازدواج 31 می 2022 بود که پخش آن در ترکیه به پایان رسید. تعداد قسمت های پشت پرده ازدواج 33 قسمت است.

همه چیز درباره ازدواج یک بازسازی ترکی از سریال بریتانیایی The Split است که برنده جایزه شده است. داستان پشت صحنه سریال ازدواج خانواده ای از خواهران را دنبال می کند که به عنوان وکیل طلاق کار می کنند و پس از بازگشت پدر جدا شده خود به خانواده، با سرنوشت خود روبرو می شوند.

اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در این قسمت از معرفی بازیگران پشت پرده ازدواج به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج و فیلم های سینمایی و سریال های دیگرشان می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج آشنا کنیم.

گوکچه بهادر (گوکچه بهادر) در نقش ازرا جوهر

گوکچه بهادیر یکی از بازیگران پشت صحنه ازدواج و بازیگر معروف ترکیه ای است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش لیلا تکین در سریال محبوب Yaprak Dökümü بر اساس رمان کلاسیک Rust Nuri Guntkin، در نقش ییلیز در سریال های موفق “علم زندگی”، “شهر گمشده”، “قتل های کوچک” شناخته می شود. ، «بین ما بمان»، «افسانه آدی»، «ددمین». انسانلری و نقش های دیگر شناخته شده است. او در سال 2013 از علی سونال طلاق گرفت.

جوایز گوکچه بهادر

  1. 2012 دانشگاه بیلکنت – بهترین بازیگر نقش مکمل زن – مردم پدربزرگ من – برنده شد
  2. دبیرستان هنرهای زیبای Mimar Sinan 2013 – بهترین بازیگر زن – Stay Between Us – برنده شد
  3. روزنامه دائمی 2014 – بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی – با ما بمان – برنده شد

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اش چران ماند

تولین آجا (ECE تولین) در نقش گونش جوهر

بازیگران پشت پرده ازدواج / بازیگران پشت پرده ازدواج

تولین آژه یکی از بازیگران پشت پرده عروسی است که در 26 می 1991 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. تولین آجه بازیگری است که برای «دختر سفیر» (2019)، «افک تفک سینایتلر» (2017) و «چهارراه» (2016) شناخته شده است. نقش تولین آژه در سریال پشت صحنه ازدواج گونش جوهر است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز معرفی بازیگران عزیز

برتان اصلانی در نقش یالین

سریال پشت پرده ازدواج / اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

برتان اصلانی، یکی از بازیگران پشت صحنه این ازدواج، در سوم جولای 1990 در اسکوپیه مقدونیه متولد شد. او یک بازیگر و آهنگساز است که برای Kimse Bilmez (2019)، Aynur Aydin: Salla (2018) و Ögrenci Evi (2021) شناخته شده است. او از سال 2020 با هازال سنل ازدواج کرده است. او در پشت صحنه سریال در نقش یالین ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سومرو یاوروجوک (توله سگ سومرو) در نقش ستاره جوهر

اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج / بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج

سومرو یاوروکوک بازیگر مجموعه تلویزیونی ترکیه ای همه چیز درباره ازدواج در 24 سپتامبر 1961 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم رزا، دوستت دارم (1992) شناخته می شود، حال ما خوب است؟ (2013) و Ciplak (1991). او از 16 آگوست 2003 با Erdinç Ünlü ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال Love Logic of Revenge

اوفوک اوزدمیر در نقش عصمت

سریال ترکی پشت پرده ازدواج / بازیگران سریال پشت صحنه ازدواج

افوک اوزدمیر با فیلم های Payitaht Abdulhamid (2017)، Vatanim Sensin (2016) و All About Marriage (2021) شناخته می شود. او یکی از بازیگران پشت پرده ازدواج است که نقش عصمت را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

گوکچه آی اوغلو (گوکچه ایوب اوغلو) در نقش صنم جوهر

پشت صحنه ازدواج بازیگران / بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در ادامه معرفی اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج به گوکچه خواهیم رسید. گوکچه آی اوغلو در 1 آگوست 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با نام های Man Baylor، Not the Butler (2018)، Phoenix (2020) و Ashes شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین بازیگران بازمانده از ما

سارپ آکایا (sarp akkaya) در نقش سرژن گونی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / Evlilik Hakkında Her Şey بازیگران

سارپ آکایا، یکی از بازیگران پشت پرده ازدواج، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ترکیه ای متولد 13 می 1980 در استانبول ترکیه است. او بازیگری را از دوازده سالگی به همراه برادر دوقلویش کایا آکایا آغاز کرد. او بیشتر برای بازی در نقش ساری بلال در فیلم Suskunlar (2012) شناخته شده است. مانند Tefo در Ezel (2009)، مانند Atmaca در قرن باشکوه (2011). او برای کارهایش در «Suskunlar (2012)»، «به زودی (2014)» و «Labyrinth (2011)» شناخته شده است.

در سال 2010، سارپ به همراه همسرش اسرا آکاکا و دوقلویش کایا آکاکا یک موسسه آموزشی به نام AKKAdemi Theatre تاسیس کرد. در سال 2012، او نقش اصلی “Suskunlar (2012)” را با مورات ییلدیریم بازی کرد و اسلی انور، برک هاکمن و پلین آکیل نقش های دیگری را ایفا کردند. در سال 2015، سارپ آکایا در سریال تلویزیونی “راکون (2015)” بازی کرد. او یکی از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج با بازی سرژن گونی است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهر و برادر.

آلارا توران (آلارا توران) در نقش دنیز جوهر

بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / همه چیز درباره ازدواج سریال اینستا

آلارا توران بازیگر مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره ازدواج در 14 سپتامبر 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Çukur (2017)، Payitaht Abdulhamid (2017) و All About Marriage (2021) شناخته می شود. او از بازیگران زن ایولیک ​​هاکیندا او سی که نقش دنیز را بازی کردند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

یگیت کرازجی (Yiğit Kirazcı) در نقش ییلدیریم شاهین

سریال همه چیز درباره ازدواج، قسمت آخر / خلاصه ای از سریال همه چیز درباره ازدواج

مصطفی ییگیت کرازچی از دیگر بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج است که در 26 مرداد 1362 متولد شد و در سال های دانشگاه به مدلینگ و بازی در تبلیغات بازرگانی پرداخت. او در رشته بازیگری تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سال 2007 با نقش تئومان در سریال تلویزیونی Son Tercih انجام داد.

سپس در چندین فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرد. او در سال 2016 پس از دستیابی به مخاطبان زیادی با شخصیت تونا ارتورک در مجموعه تلویزیونی Seviyor Seviyor، به شخصیت “Yakup” در سریال Netflix 50m2 جان بخشید. در سال 2020 در سریال کتی کتی اسکی نقش شخصیت «دمیر یلماز» را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سری دیزنی پلاس آتاتورک

نام یلماز (اسما یلماز) در نقش میرای گونی

بازیگران زن evillik hakkinda her sey / زینب در سریال پشت پرده ازدواج.

Evlilik Hakkında Su Şey، بازیگر اسما یلماز، برای گل های یتیم (2015)، بیزیم هیکایه (2017) و همه چیز درباره ازدواج (2021) شناخته شده است. اسما یکی از بازیگران زن پشت صحنه ازدواج است که نقش میرایی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران Aquaman 2

اردال کوچوک کومورخ (Erdal Kücükkömürcü) در نقش آرمان آرسن

بازیگران سینما

Erdal Küçükkömürcü از بازیگران زن اولیلیک هاکیندا سی او این است که متولد 1 آوریل 1958 در آنکارا، ترکیه. او بازیگری است که برای کورتولوس (1994)، باشگاه بازندگان (2011) و دختر سفیر (2019) شناخته شده است. او یکی از بازیگران پشت صحنه ازدواج با بازی آرمان آرسن است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال چهارشنبه

دنیز گوندوغدو (دنیز گوندوگدو) در نقش جیلان

بیوگرافی بازیگران پشت پرده ازدواج / بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

دنیس گاندوگدو بازیگر همه چیز درباره ازدواج است که برای دیپ (2018) و آکینجی (2021) شناخته شده است. او یکی از بازیگران پشت صحنه ازدواج است که در نقش جیلان ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

سرکان آلتون اورک (سرکان آلتونوراک) در نقش بوراک گوکتاش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / اسامی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

سرکان آلتونوراک یکی از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج در 24 دسامبر 1976 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های حجاب سیاه (2007)، کلاس (2008) و سقوط من و گل سرخ (2009) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی خارجی

بورکو سویلر در نقش فاندا

بازیگران پشت صحنه ازدواج / بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

Burcu Söyler برای همه چیز درباره ازدواج (2021) و تقلب (2022) شناخته شده است. او یکی از بازیگران پشت صحنه ازدواج است که نقش فاندا را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی مین هو

جودت آریسیلار در نقش فاروک

برنامه های تلویزیونی با حضور گوکچه بهادر / بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج

Cevdet Aricilar در سال 1953 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Yagmur Beklerken (1992)، Kurtulus (1994) و Liar Bahar (2011) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

نتیجه؛ بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در این مطلب به بررسی و معرفی بیوگرافی بازیگران حجاب نکاح پرداخته ام. همچنین فیلم ها و سریال های دیگر بازیگران در پشت صحنه ازدواج را ارائه می دهیم. نظر شما در مورد بیوگرافی بازیگران سریال ترکی در پشت حجاب ازدواج چیست؟ کدام یک از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج را بیشتر دوست داشتید؟ در قسمت نظرات نظرات خود را در مورد ازدواج این بازیگران در پشت صحنه با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.