نامزد سابق هری استایلز فرصت دیگری برای عشق می خواهد!

هری استایلز و اولیویا وایلد

اولیویا وایلد بازیگر و کارگردان 38 ساله پس از جدایی ناامیدکننده اش از خواننده 29 ساله هری استایلز، آماده شانس دوم در عشق است!

به بازیگرها – بازیگر و کارگردان آمریکایی، اولیویا وایلد، پس از جدایی از خواننده مشهور بریتانیایی، آماده است تا فرصتی دوباره برای عشق با شخص جدیدی داشته باشد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بازیگر و کارگردان 38 ساله فیلم نگران نباش عزیزم امیدوار است به زودی رابطه عاشقانه جدیدی پیدا کند.

یک منبع نزدیک به ستاره اعلام کرد: “اولیویا آماده است دوباره قرار ملاقات بگذارد. او علناً به دنبال یک رابطه عاشقانه جدید است، اما چیزی کمتر از یک مرد شگفت انگیز نمی خواهد.

هری استایلز و اولیویا در نوامبر سال گذشته به نامزدی خود پایان دادند.

هفته گذشته، یک منبع نزدیک به هری استایلز فاش کرد که این ستاره رابطه عاشقانه جدیدی را آغاز کرده است، اما او امیدوار است که آن را خصوصی نگه دارد.

به نظر می رسد که هری استایلز کاملاً از نامزد سابقش غافل شده است. به گزارش صبح، دوستان و اقوام نزدیک هری استایلز از رابطه جدید او باخبر هستند.

اگرچه مدت زمان بسیار کمی از این رابطه می گذرد اما به نظر می رسد که رابطه آنها بسیار گرم و صمیمی است.

اولیویا وایلد زمانی که نامزدی دو ساله اش به پایان رسید، ویران شد.

جدایی از این خواننده برای او بسیار سخت بوده است.

آنها مشکلات زیادی داشتند، با این حال اولیوا فکر می کرد که قرار است آنها را برطرف کنند. با این حال جدایی این زوج تصمیمی از سوی هر دوی آنها بود.

این زوج اعلام کردند که با وجود رابطه نزدیک و عاشقانه با اولویت دادن به زندگی کاریشان، جدایی بهترین تصمیم برای آنها بوده است.

نامزد سابق هری استایلز فرصت دیگری برای عشق می خواهد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.