نامه دلخراش «آزیتا ترکاشون» به دو همکار سابقش/عکس

آزیتا ترکاشوند، بازیگر سریال‌های مهران مدیری در اینستاگرامش عکسی از دو بازیگر پیشکسوت به اشتراک گذاشت.

آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال مهران مدیری عکسی از دو بازیگر پیشکسوت را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها به نقل از برترین ها: آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال مهران مدیری عکسی از دو بازیگر پیشکسوت را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

و در کپشن این پست نوشت:

امروز یاد بازیگر خوب و محبوب خانم آزیتا لاچینی و خانم پروین ملکی افتادم.

هنرمندان پیشکسوتی که در تمام زندگی خود برای هنر تمام عیار ایستادند.

خانم لاچینی ما هم ممنونیم و هم شرمنده چرا؟ عزیزت را از دست دادی، کمرت خم شد، اما تو را در روزهای پر از غم و بی مهری تنها گذاشتیم و جلسه ای را به تأخیر انداختیم و مثل تو برای هنر و فرهنگ و اهالی سینما و تلویزیون همدردی نکردیم، به جانباز احترام نکردیم.

خانم پروین ملکی ما را ببخشید که هنر شما را نادیده می گیریم و این علم هم برای خوشبختی شما نیست و منشا خاطره بلند مدت شما باشیم.

بیایید جانبازان و کسانی که عمر و جوانی خود را در راه خدمت به هنر و مردم و کشور سپری کردند را بشناسیم. تنها چیزی که وقتی از دنیا رفتیم یاد گرفتیم این بود که عکس بگیریم و در مورد مشکلاتمان پست بگذاریم. یا بالاخره از جایی بیانیه ای زده شد و کل ماموریت انجام شد. تا زنده ایم به توجه و محبت نیاز داریم، وقتی رفتیم دیگر مهم نیست.

جناب آقای ارجمند از صندوق بیست میلیاردی پیرمرد خود را دریابید.

متشکرم

«آزیتا ترکاشون» نامه ای دلخراش برای دو همکار سابقش نوشت/ اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.