نقد و بررسی داستان و بازیگران فیلم قطار سریع السیر ۲۰۲۲ اندلرن

و بررسی داستان و بازیگران فیلم قطار سریع السیر

فیلم Bullet Train 2022 در سال 2022 با بازی درخشان برد پیت اکران شد و در ژانر جذاب کمدی اکشن قطعا از تماشای این فیلم لذت خواهید برد. در زیر به معرفی فیلم قطار سریع السیر 2022، تاریخ اکران، بحث ها و جنجال ها و معرفی بازیگران این فیلم خوش ساخت می پردازیم؛ با اندلرن همراه باشید.

Bullet Train 2022 یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی به کارگردانی دیوید لیچ و بر اساس فیلمنامه ای از زک اولکویچ است. این فیلم بر اساس رمان ژاپنی کوتارو ایساکا، ماریا بیتل، براد پیت، جوی کینگ، آرون تیلور جانسون، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، هیروکی سادانا، مایکل شانون، بانی بد و ساندرا بولاک به ایفای نقش می پردازند. قرار بود لیدی گاگا در این فیلم حضور داشته باشد اما ساندرا بولاک در این فیلم جای خود را به لیدی گاگا داد. این فیلم در 29 جولای 2022 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده اکران شد.

خلاصه داستان فیلم قطار سریع السیر 2022

لیدی باگ یک قاتل آموزش دیده است که می خواهد به زندگی خود پایان دهد، اما رئیسش او را از بازیابی کیف در قطار سریع السیر از توکیو به موریوکا منصرف می کند. پس از سوار شدن به کشتی، او و دیگر رقبای قاتلش متوجه می شوند که اهداف آنها در هم تنیده شده است. در طول داستان فیلم قطار سریع السیر 2022، ماجراهایی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد.

بیشتر بخوانید: فیلم هایی با رتبه 9 یا بالاتر در Imdb

بازیگران فیلم قطار سریع السیر 2022

فیلم قطار سریع السیر با بازی برد پیت به یکی از پرفروش ترین فیلم های جهان تبدیل شد. در این فیلم شاهد حضور برد پیت در نقش لیدی باگ در نقش یک قاتل پیر و آموزش دیده، جوی کینگ در نقش یک زن جوان و یک قاتل جوان و حضور بادبان خواننده، بازیگر و کشتی گیر حرفه ای هستیم. اگرچه برد پیت و ساندرا بولاک بیش از 30 سال است که با هم کار کرده اند، اما این اولین همکاری آنها و دومین باری است که برد پیت و لوگان لرمن از زمان فیلم Fury در سال 2014 در یک فیلم با هم بازی می کنند.

برد پیت

بازیگران فیلم قطار سریع السیر 2022

برد پیت بازیگر و تهیه کننده 58 ساله آمریکایی است که کار خود را از سال 1987 آغاز کرد و جوایزی مانند اسکار، جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو گلدن گلوب را در کارنامه بازیگری خود و جایزه Primetime Emmy به عنوان یک بازیگر دریافت کرده است. بازیگر. . تهیه کننده آن را دریافت کرده است. از آثار برجسته او می توان به Fight Club 1999، Mrs. and Mr. Smith، World War Z و Once Upon a Time in Hollywood اشاره کرد. این بازیگر برای بازی در مانیبال و تهیه کنندگی آن نامزد دو جایزه اسکار شد. این بازیگر دو بار عنوان جذاب ترین مرد جهان را از آن خود کرده است. برد پیت سابقه کمک های مالی و خیریه نیز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ماجراجویی و تعلیق.

آرون تیلور جانسون

بازیگران فیلم قطار سریع السیر 2022

آرون جانسون بازیگر انگلیسی صحنه، تلویزیون و سینما است و متولد سال 1990 است. او بیشتر برای بازی در فیلم Kick Ass و نقش پیترو ماکسیموف در Avengers شناخته شده است. او بازیگری را از 6 سالگی شروع کرد و در فیلم هایی مانند The Illusionist (2006) و شوالیه های شانگهای (2003) ظاهر شد. این بازیگر با توجه به حضور در فیلم های پرفروش در سه ماهه اول سال 2022، موفق شد در بین 50 بازیگر برتر از نظر کاربران سایت فیلم IMDB قرار گیرد.

تولید فیلم Tren Expreso 2022

این فیلم در ابتدا قرار بود یک فیلم اکشن خشن با درجه R باشد، اما این پروژه در طول مراحل تولید به یک کمدی تبدیل شد. در ژوئن 2022، اعلام شد که سونی پیکچرز دیوید لیچ را برای کارگردانی یک اقتباس سینمایی از رمان زاک اولکویچ و نقش کوتارو ایساکا استخدام کرده است و چند ماه بعد برد پیت برای بازی در این فیلم استخدام شد. جوی کینگ نیز در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه به صورت کوتاه بود، اندرو کاجی در سپتامبر به این پروژه پیوست، آرون تیلور جانسون و برایان تایری هنری در اکتبر به پروژه پیوستند.

تولید فیلم “قطار پرسرعت 2022” در ماه اکتبر در لس آنجلس و در جریان همه گیری کرونا آغاز شد. فیلمبرداری در 16 نوامبر 2020 آغاز شد و در مارس 2021 به پایان رسید. به گفته ناظر بدلکاری فیلم، برد پیت 95 درصد از بدلکاری ها را خودش انجام داده است. کارگردان دیوید لیچ و برد پیت قبل از Bullet Train 2022 یک رابطه کاری نسبتا طولانی داشتند. لیچ در چندین فیلم از جمله Fight Club 1999، Troy 2004، Mrs. and Mr. Smith و Ocean’s Eleven به عنوان بدلکار برد پیت ظاهر شده است. برد پیت همچنین نقش کوچکی در دومین فیلم کارگردانی لیچ، Deadpool 2 داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سال 2024

اولین نمایش فیلم قطار سریع السیر 2022.

اولین نمایش فیلم قطار سریع السیر 2022.

این فیلم در تاریخ 29 ژوئیه 2022 در سینماهای ایالات متحده اکران شد، قبل از اینکه تا 15 ژانویه 2022 به تعویق بیفتد، در ابتدا برای اکران در 8 آوریل 2022 برنامه ریزی شده بود. در اولین تریلر Bullet Train 2022، آهنگ Bee Gee “Stayin Alive” آمده است. به زبان های ژاپنی، اسپانیایی و انگلیسی اجرا شد.

حواشی فیلم قطار سریع السیر 2022

این فیلم بی حاشیه نبوده و داستان های جنجالی ایجاد کرده است، کاربران نیز نسبت به این مسائل واکنش نشان داده اند. برد پیت و جوی کینگ انکار کرده اند که آنها شخصیت هایی بر اساس شخصیت های ژاپنی رمان کوتارو ایساکا در فیلم قطار سریع السیر محصول 2022 هستند. دیوید اینو، مدیر اجرایی شهروند آمریکایی ژاپنی، گفت: “من معتقدم اتهامات انکار درست است زیرا چنین است. داستانی بر اساس شخصیت‌های ژاپنی و در ژاپن اتفاق می‌افتد و خاطرنشان کرد که بازیگران غیرآسیایی فیلم باید رابطه‌شان را زیر سوال ببرند. با جامعه آسیایی

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی تاریخی هالیوود

آخرین کلمه

در این مقاله سعی داریم به بررسی فیلم Bullet Train 2022 با ژانر کمدی اکشن و درگیری های پیش آمده و تریلر آن از فیلم Bullet Train 2022 بپردازیم.در ادامه می توانید قسمتی از بیوگرافی بازیگران و مراحل تولید و اکران را مطالعه نمایید. از این فیلم در این مقاله

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.