نقد و بررسی کمیک بتمن #۱۳۲ از دیدگاه بازیگرها – سایت بازیگرها

Batman 132 3 Banner

نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 از دیدگاه سایت بازیگرها اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https:/ /bazigarha.com/

امروز می خواهیم به طرفداران دی سی، به خصوص شخصیت ابرقهرمانی بتمن بگوییم. نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132 برای ارائه Stay with Figar.

بتمن به‌عنوان یک تاکتیک‌دان ماهر، به خاطر موارد احتمالی‌اش شناخته می‌شود. زیرا نقشه های پشتیبانی آنها حتی ساپورت های خاص خود را دارد. این یکی از دلایلی است که شوالیه تاریکی Failsafe را ایجاد کرد، نسخه‌ای روباتیک از خودش که بی‌وقفه بروس را دنبال می‌کند تا زمانی که او مأموریت خود را انجام دهد: پایان دادن به میراث خفاش‌ها یک‌بار برای همیشه. اما وقتی بتمن شفقت خود را به معادله اضافه می کند، به جای یک مرگ دردناک، Failsafe بروس را در حال سفر به جهان چندگانه به دنیایی می فرستد که در آن شهر گاتهام هیچ ناجی ندارد. نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 دی سی اثری که امروز ارائه می کنیم توسط چیپ زادرسکی با هنری مایک هاثورن و آدریانو دی بندتو، رنگ ها توسط تومو موری و حروف توسط کلایتون کاولز نوشته شده است.

دی سی در حال آماده سازی فیلم جدید بتمن است

Gotham Knights خطرناک ترین بتمن را نشان می دهد

نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132

نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132
نقد و بررسی بتمن شماره 132 کمیک دی سی

در بعدی نقد و بررسی بتمن شماره 132 کمیک دی سی این یک شیرجه عمیق در شهر منحصر به فرد گاتهام است، جایی که یک نیروی پلیس نظامی سلامت عقل مردم را زیر سوال می برد و آنها را به آسایشگاه Arkham منتقل می کند. چون نخبگان چشمان خود را به خیابان می بندند.

بروس با Jewelee همکاری می کند تا مردم را از جنایات GCPD فراری دهد و آنها را به یک جامعه زیرزمینی هدایت کند. اما با کاهش امید، مقاومت جولی در برابر استرس نیز کاهش می یابد. بروس تصمیم می‌گیرد به برج‌های آتنا، خانه ثروتمندان و قدرتمندان نفوذ کند تا در مورد قسمت تاریک شهر اطلاعات بیشتری کسب کند. در همین حال، تیم دریک با نزدیک‌تر شدن به یافتن مربی خود در چند جهان، پرونده او را به عنوان پشتیبان پیش می‌برد.

در حالی که شماره قبلی گاتهام را به پایین ترین نقطه خود رساند، بتمن شماره 132 ریشه دیوانگی شهر را بررسی می کند. در اینجا بروس وین نقش چشم و گوش مخاطب را ایفا می کند. طرفداران این نسخه از کمیک های بتمن، بیگانگان شهر گاتهام را با قهرمان تجربه خواهند کرد.

روایت بروس نگاهی اجمالی به ذهن همیشه محاسبه گر بتمن می دهد و ماوراء طبیعی را در واقعیت مستقر می کند تا زمانی که چیزی تمرکز او را از بین ببرد. Letterer Clayton Cowles مونولوگ درونی را با دیالوگ متعادل می کند تا صحنه های ساده را پرتنش و دراماتیک کند. در همین حال، Zdarsky تیم دریک را در مرکز داستان قرار می دهد. زیرا عشق حتی در میان داستان های پلیسی علمی تخیلی شکوفا می شود.

نقد و بررسی بتمن شماره 132 کمیک دی سی

نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132
نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132

هنرمند مایک هاثورن معماری گوتیک Prime Earth Gotham را با خانه های مسکونی آجری و ملات جایگزین کرده است. در بعدی نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 دی سی نابرابری شدید طبقات را در تصاویر این کمیک مشاهده می کنید. زیرا زاغه ها و کوچه ها زیر سایه ساختمان های مدرن و ساختمان های بلند شلوغ شده اند. جوهرهای آدریانو دی بندتو به آثار هنری عمق می بخشد و فضایی سه بعدی را برای افزایش اکشن داستان ایجاد می کند.

رنگ ها به طور کلی ملایم و روشن هستند. اما تومو موری تطبیق پذیری خود را با ترکیب رنگ های ملایم تری در زمانی که داستان به سمت بدبینانه می رود، نشان می دهد. در داستانی دیگر، میگوئل مندونکا از خطوط کانتور تمیز و ترکیبی خود استفاده می‌کند تا به شخصیت‌ها حالت‌های ترسناک بدهد، و رومن استیونز رنگ‌شناس، عناصر علمی تخیلی را با رنگ‌های روشن و خیره‌کننده برجسته می‌کند.

حتی اگر طرح داستان خیلی از جایی که متوقف شد ادامه پیدا نکند، سرعت بتمن شماره 132 مطمئناً قلب خوانندگان را به تپش می‌اندازد. بیشتر جذابیت آن مربوط به هنرهای رزمی نمایش داده شده است. زیرا بروس حملات را یکی پس از دیگری دفع می کند.

بروس که از نظر جسمی شکسته و ذهنش شکسته است، عهدی را به یاد می آورد که او را در تمام این سال ها ادامه داد. بذری که در دل هر خلافکاری ترس ایجاد می کند که مردم عادی را می ترساند و بی گناهان را زندانی می کند. با پیشرفت تیم و بروس، شخصیت چند وجهی اوج گرفت و بتمن شماره 132 را تبدیل به نقطه عطفی در دومین قوس حرفه‌ای در حال انجام Zdarsky کرد.

نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 دی سی

نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132
نقد و بررسی کمیک Desi Batman #132

از دیدگاه بازیگرها، اگر چیزی را بتوان از این کمیک گرفت، صحنه ملاقات او با برنارد است. خود آن لحظه صحنه خوبی است. اما بی جهت روایت اصلی را قطع می کند، که وضعیت ایده آلی با تعداد صفحات کم در هر نسخه پشتیبان نیست.

می توانستید به همین راحتی این صحنه را نادیده بگیرید و ماجراجویی حماسی تیم خود را تماشا کنید. در حالی که صحنه با برنارد زیباست. اما هیچ اهمیت واقعی به داستان نمی دهد و فقط فضای داستان را روشن می کند.

مندونسا هنرمند بسیار خوبی است. طرح‌های ساده اما سطح بالا بکشید و راه‌هایی برای متعادل کردن لحظات آرام شخصیت‌ها با چند سکانس اکشن جالب پیدا کنید.

صفحات اصلی به طور خاص انفجاری هستند و راهی عالی برای شروع این پشتیبان گیری هستند. زیرا بلافاصله چشم شما را جلب می کند. تنها چیزی که اینجاست نقد و بررسی کمیک Desi Batman #132 این واقعیتی است که پس‌زمینه‌ها می‌توانند آنقدر بی‌نظیر باشند یا وجود نداشته باشند که هنگام تلاش برای ایجاد حس مکان به هیچ وجه کمکی نمی‌کنند.

به طور کلی کمیک شماره 132 بتمن به چه کسانی توصیه می شود؟

نقد و بررسی کتاب کمیک بتمن شماره 132
نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 دی سی

از دیدگاه بازیگرها، کسانی که به دنبال یک تیم قهرمانانه و شایسته دریک هستند، افرادی که به دنبال شهر کمتر تاریک گاتهام هستند، و در نهایت، طرفدارانی که به داستان های ابرقهرمانی دیستوپایی علاقه مند هستند، ممکن است بخواهند این موضوع را در نظر بگیرند. نقد و بررسی بتمن شماره 132 کمیک دی سی این کمیک را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. از نگاه بازیگرها، تم این کمیک جای تعجب ندارد و نمی توان گفت داستانش بد است. داستان اصلی بتمن #132 لحظات بسیار خوبی دارد. اما در مجموع، به نظر می‌رسد که به‌جای یک داستان واقعی شگفت‌انگیز، ریمیکسی از عناصر آشنا به نظر می‌رسد، و اجرا از آن کوتاهی می‌کند. پشتیبان گیری از داستان سرگرم کننده تر به نظر می رسد. اما حتی در این مورد هم مشتق است. این کمیک برای چیزی که خواندنی بسیار سریع و فراموش‌نشدنی باشد بسیار گران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های مارول و دی سی در سال 2023 و تمام دوران
  • بهترین سری های DC در سال های 2023، 2024 و همه زمان ها
  • بهترین انیمیشن های DC 2023 (DC) و تمام دوران
  • 500 تا از بهترین فیلم های دی سی جهان
  • بهترین فیلم های DC 2022 تا 2024 (DC) و تمام دوران
  • معرفی بدترین کمیک های دی سی

نقد و بررسی کمیک بتمن شماره 132 از دیدگاه سایت بازیگرها اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – فیگر – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https:/ /bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.