هواوی همزمان با کاهش تولید محبوب‌ترین گوشی خود یعنی Tecrato، تراشه‌های هوش مصنوعی بیشتری تولید می‌کند

AdobeStock 388092570 cropped

مقاله ای که هواوی تولید محبوب ترین گوشی خود را کاهش می دهد و تراشه های هوش مصنوعی بیشتری تولید می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد هواوی قصد دارد سرمایه گذاری جدیدی انجام دهد. این شرکت با کاهش تولید محبوب ترین گوشی خود تراشه های هوش مصنوعی بیشتر تولید می کند

سال گذشته با وجود تحریم‌هایی که هواوی را از عرضه تراشه‌های پیشرفته از جمله مودم‌های 5G منع کرد، این شرکت با معرفی میت 60 و میت 60 پرو جهان را شگفت‌زده کرد. SoC Kirin 9000s ساخت چین به تلفن‌های هوآوی به شبکه ماهواره‌ای و 5G متصل شد. سری میت 60 یکی از محبوب ترین گوشی های هواوی در سال گذشته در چین بود.

بیشتر بخوانید: هوآوی تا اوایل سال 2024 از اپل پیشی خواهد گرفت و به عنوان برترین فروشنده گوشی هوشمند در چین پیشی خواهد گرفت

سری Mate 60 مدت زیادی است که محبوبیت خود را حفظ کرده و اعلام شده است که برای مدت طولانی جایگزین نخواهد شد. حالا هواوی با کاهش تولید گوشی محبوب خود شرط بزرگی را انجام داده است. این کار را انجام می دهد تا تراشه های هوش مصنوعی Ascend 910B بیشتری تولید کند.

رویترز گزارش می دهد که هواوی بر افزایش تولید تراشه های هوش مصنوعی تمرکز دارد. کارخانه Kirin SoC سری Mate 60 را برای تولید تراشه های هوش مصنوعی بیشتر طراحی کرده است. در این گزارش اشاره شده است که تولید Kirin بخش کوچکی از خروجی کارخانه را به خود اختصاص داده و در عوض بیشتر منابع را صرف تولید Ascend 910B کرده است.

از تراشه های Ascend برای آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده می شود. با توجه به اینکه تقاضا برای تراشه های هوش مصنوعی در چین و سایر نقاط جهان افزایش یافته است، هواوی قصد دارد در این زمینه سرمایه گذاری کند.

البته با توجه به محدودیت هایی که شرکت های چینی به دلیل تحریم های آمریکا بر متخصصان تراشه و دستیابی به تراشه های پیشرو هوش مصنوعی مانند H100 انویدیا با آن مواجه هستند، تقاضا برای تراشه های هوش مصنوعی در این کشور افزایش چشمگیری داشته است.

توسعه دهندگان هوش مصنوعی چینی اکنون به دنبال جایگزین های داخلی مانند Ascend 910B هوآوی هستند. بنابراین، این شرکت در موقعیت خوبی قرار دارد تا از شایعات استفاده کند و اشتهای سیری ناپذیری را برای تراشه‌های هوش مصنوعی که شرکت‌های چینی در حال حاضر دارند، تغذیه کند.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج مقایسه ای Xiaomi 14 Ultra در پایگاه داده Geekbench قرار گرفت
  • مشخصات کلید گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 قبل از عرضه رسمی فاش شد
  • گوشی تاشو شیائومی Mix Flip با اتصال ماهواره ای وارد بازار خواهد شد
  • کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra گواهینامه 3C را دریافت کرد [+ مشخصات دوربین و باتری]
  • ترفندهای شیائومی; فیلم آموزشی ویژگی های MIUI 14 و کدهای مخفی

نظر شما در مورد تراشه های هوش مصنوعی هوآوی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ای که هواوی تولید محبوب ترین گوشی خود را کاهش می دهد و تراشه های هوش مصنوعی بیشتری تولید می کند ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.