وقتی بازیگر تاج و تخت قبل از ضبط صحنه های خصوصی گریه کرد!

امیلیا کلارک قبل از ضبط صحنه‌های خصوصی گریه کرد.

«بازی تاج و تخت» سریالی جذاب و پرطرفدار بود که بینندگان زیادی داشت.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو، امیلیا کلارک در این سریال نقش دنریس تارگرین را بازی کرد که برای او هم با مزایا همراه بود و هم مشکلاتی.

اگرچه این نقش برای کلارک شهرت و موفقیت زیادی به ارمغان آورد، اما چیز ناخوشایندی در آن وجود داشت که او تنها پس از پیوستن به سریال از آن آگاه شد.

انتخاب در سن 23 سالگی

امیلیا کلارک در سن 23 سالگی و با تجربه بازیگری بسیار کم، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، برای بازی در نقش دنریس در سریال «بازی تاج و تخت» انتخاب شد.

به گفته کلارک، در آن زمان، عظمت این سریال و تأثیر آن بر زندگی او به طور کامل توسط او درک نشده بود: “این یک تجربه بزرگ بود و تمام مشغله ذهنی من شد و من را در آن سن کم شکل داد.”

او از جنبه خاصی از نقش خود بی خبر بود

امیلیا کلارک در مصاحبه ای فاش کرد که در جریان ساخت سریال «بازی تاج و تخت» قبل از ضبط صحنه های خصوصی با جیسون موموآ، بسیار احساساتی شده و گریه کرده است. او بدون اطلاع از وجود چنین صحنه هایی این نقش را پذیرفت.

کلارک گفت: «بعد از اینکه نقش را دریافت کردم، فیلمنامه را برایم فرستادند و آن موقع بود که فهمیدم درباره چیست.

امیلیا کلارک در مصاحبه ای از کمک جیسون موموآ در هنگام ضبط آن سکانس های دشوار گفت.

کلارک از رفتار مهربان و حرفه ای موموآ بسیار سپاسگزار بود که کار را بسیار آسان کرد. او گفت: «جیسون بیشتر از من گریه کرد.

ایجاد محیطی راحت برای بازیگران به ویژه در صحنه های حساس ضروری است. و رفتار موموآ نشان داد که سلامت روان کلارک را در اولویت قرار داده است.

امیلیا کلارک قبل از ضبط صحنه های خصوصی گریه کرد.

پس از بازی در سریال “بازی تاج و تخت”، حرفه بازیگری کلارک شروع به پیشرفت کرد

با تمام سختی هایی که نقش دنریس برای کلارک داشت. او اعتراف کرد که بازی در سریال «بازی تاج و تخت» نقش مهمی در پیشرفت حرفه‌ای و شهرت گسترده‌اش داشته است.

هر چه کلارک تجربه بیشتری کسب می کرد، شجاعت بیشتری برای دفاع از راحتی خود پیدا می کرد. و با وجود فشارها تصمیم گرفت صحنه هایی را که آزارش می داد کاهش دهد.

نوشته زمانی که بازیگر تاج و تخت قبل از ضبط صحنه های خصوصی گریه می کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.