ویدئو/ درخواست معنادار پریچر قنبری از مخاطبان خاصش

درخواست معنادار پریچهر قنبری از مخاطب خاص اش

پریچر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود درخواستی عاشقانه و معنادار از مخاطبان خاص خود کرده است.

صبح حدود یک سال پیش بود که پریچر قنبری تمام تصاویری که با شهاب حسینی به اشتراک گذاشته بود را از صفحه خود حذف کرد. پس از او شهاب حسینی صفحه خود را در اینستاگرام به طور کامل حذف کرد.

همین موضوع باعث شد تا ادعای طلاق این دو بر سر زبان ها بیفتد.

در ابتدای سال جاری انتشار تصاویری از حضور مشترک شهاب حسینی و ساناز ارجمند در جشنواره های سینمایی باعث شد تا ادعای ازدواج دوم شهاب حسینی مطرح شود.

با این حال پریچر قنبری اکنون ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن توضیح داده است:

من با تو در امانم و با تو به همه زیبایی ها برکت دارم

پناهم باش تا سنگینی غربت از دوشم و ملال تنهایی از چشمم بیفتد…

برخی از کاربران معتقدند آدرس پریچار قنبری به شهاب حسینی بوده است.

بخوانید: عکس/ داستان پرمعنی پریچار قنبری; همسر اول با همسر دوم کنار آمد!

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی در 14 بهمن 1352 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه تهران آغاز کرد اما به قصد مهاجرت به کانادا آن را ناتمام گذاشت.

حسینی در سال 1374 ازدواج کرد، اولین فرزندشان محمدامین در زمستان 1382 و دومین فرزندشان امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمد.

او به دلیل بازی در فیلم‌های واکنش پنجم، شامی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.

ویدیوی مکتوب/ درخواست معنادار پریچر قنبری از مخاطبان خاص خود اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.