ویدئو/ شوخی عجیب و جنجالی خواهران منصوریان با علیرضا بیرانوند

مویدیو/ شوخی عجیب و جنجالی خواهران منصوریان با علیرضا بیرانوند

انتشار ویدئویی متفاوت و جنجالی توسط سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی ایران در اینستاگرامش سوژه کاربران مجازی شده است.

صبحگاه- سهیلا منصوریان کوچکترین عضو خانواده ورزشی منصوریان بیش از دو خواهر دیگرش مشغول انتشار فعالیت های روزانه خود در فضای مجازی است.

هرچند می توان از شهربانو منصوریان کشتی گیر ایرانی به عنوان یکی از فعال ترین ورزشکاران شبکه های اجتماعی یاد کرد.

اما سهیلا منصوریان در چند ماه اخیر با تولید محتوای مختلف در زمینه های مختلف توانسته بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده را در صفحه اینستاگرام خود همراه کند.

در همین راستا این ورزشکار سرشناس ویدئویی جالب از خود و خواهران قهرمانش در فرودگاه امام خمینی منتشر کرده است که سوژه مخاطبانش شده است.

او که به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی ووشوی بانوان به ارمنستان رفته است در بخشی از این فیلم به سبک علیرضا بیرانوند و با زبانی طنز از عبارت معروف خود «لز باو» استفاده می کند.

بخوانید: عکس/ سپهر حیدری با این ماجرا مدیرعامل پرسپولیس را زیر سوال برد

سرآشپز عجیب شهربانو منصوریان با کفش های 12 میلیونی و افتخاراتش

به گزارش بازیگرها، شهربانو منصوریان قهرمان ورزش های رزمی ایران یکی از چهره های معروف ورزشی است که در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای دارد.

با این حال این ورزشکار پرافتخار در کنار فعالیت های ورزشی خود در شبکه های اجتماعی مدتی است که به تولید محتوای متفاوت و حتی سرگرم کننده نیز مشغول است.

البته عملکرد این روزهای شهربانو منصوریان در فضای مجازی انتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را نیز در پی داشته است.

در همین راستا این قهرمان سرشناس جهان به تازگی ویدئوی عجیبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که با واکنش فالوورهایش مواجه شده است.

منصوریان در این ویدئو با نمایش یک کفش ورزشی قدیمی مدعی شد که 12 سال از این کفش استفاده کرده و حالا می خواهد آن را به یکی از هوادارانش هدیه دهد.

نوشته ویدئو/ شوخی عجیب و جنجالی خواهران منصوریان با علیرضا بیرانوند برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.