ویدیو/ درخواست عجیب شهربانو منصوریان برای رفع فیلترینگ تیم ملی ووشوی فلسطین

پز عجیب شهربانو منصوریان به زندگی لاکچری اش در ترکیه

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان با منتشر کردن ویدئویی عجیب در فضای مجازی از مسئولان درخواست رفع فیلترینگ تیم ملی ووشوی بانوان فلسطین را تقاضا کرده است.

بازیگرها- شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان ایرانی از جمله چهره های ورزشی است که درباره اعم موضوعات اجتماعی روز جامعه در اینستاگرام اش صحبت می کند.

هر چند گاهی این اظهار نظرهای جنجالی و تند از سوی این ورزشکار مشهور برای او باعث دردسرهایی هم شده است.

اما دنبال کنندگان این قهرمان پرافتخار مدت هاست که به این نوع فعالیت های خبرساز او عادت کرده اند.

تا جایی که حتی گروهی از طرفداران این ورزشکار اصفهانی او را صدای برخی از افراد ناتوان و یاری دهنده افراد ضعیف می دانند.

در همین راستا حالا انتشار ویدئویی عجیب از سوی این قهرمان جهانی در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

شهربانو منصوریان در این ویدئو که در کنار دختران تیم ملی ووشوی فلسطین ثبت شده، از رئیس جمهور تقاضا کرده که موضوع فیلترینگ را برای ورزشکاران فلسطینی حل کند.

البته منصوریان به این نکته هم اشاره کرده که به سبب فیلترینگ این ورزشکاران چند روزی است از خانواده های خود خبری ندارند.

بخوانید: عکس/ فخر فروشی قوچان نژاد و همسرش با کالای لوکس ایرانی در دبی

 کنایه طنزآمیز شهربان منصوریان به تعطیلی دو روزه کشور

به گزارش بازیگرها، از چند روز گذشته خبر تعطیلی سراسری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در کشور با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران و چهره های مشهور مواجه شده است.

چرا که برخی از افراد مطرح کشور با مطالبی انتقادی اعلام کرده اند که این دو روز تعطیلی فقط مختص به کارمندان اداری است و برخی از مشاغل را شامل نمی شود.

در همین‌ راستا حالا شهربانو منصوریان قهرمان پرافتخار ووشوی کشور با منتشر کردن ویدئویی جنجالی در صفحه شخصی اش به این موضوع به روش خاص همیشگی اش اعتراض کرده است.

او که در این فیلم به همراه خواهران اش در گرمای هوا در حال دویدن و تمرین کردن است به کارگرانی اشاره کرده که همچنان در حال کار کردن هستند.

نوشته ویدیو/ درخواست عجیب شهربانو منصوریان برای رفع فیلترینگ تیم ملی ووشوی فلسطین اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.