ویژگی های جدید اندروید ۱۵ به کمک افراد مسن می آید – بازیگرها

nextpit Android 15 alpha w1400h1050

مقاله ویژگی های جدید اندروید 15 به سالمندان کمک می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

افراد مسن معمولا در استفاده از گوشی های هوشمند با مشکل مواجه می شوند. اکنون ویژگی های جدید اندروید 15 طراحی آن به گونه ای است که حتی افراد مسن نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اطلاعات به دست آمده از طریق وب سایت Android Authority منتشر شده است و پس از نصب نسخه آزمایشی جدید اندروید متوجه ویژگی جدیدی به نام Easy Pre-Set شده اند که به نظر می رسد راه ساده ای را برای استفاده راحت تر از اندروید ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: نحوه تبدیل ویدیو به GIF در آیفون، اندروید و کامپیوتر

گوگل به تازگی اولین نسخه بتای QRP3 را منتشر کرده است که سومین نسخه سه ماهه اندروید 14 است و تغییراتی در رشته های متنی ایجاد کرده است که نشان می دهد این حالت Easy Pre-Set دقیقاً چه وظایفی را بر عهده دارد. در این مورد، رابط کاربری اندروید با بزرگ کردن آیکون‌ها و متن و اضافه کردن دکمه‌های ناوبری بیشتر در پایین صفحه، به سالمندان کمک می‌کند تا بهتر بخوانند.

البته شرکت های دیگری قبلا این کار را انجام داده اند و سعی کرده اند با توسعه اپلیکیشن ها در گوگل پلی، استفاده از رابط کاربری اندروید را آسان تر کنند.

بیشتر بخوانید:

  • آموزش ویرایش ویدیو در آیفون
  • چگونه بفهمیم واتس اپ هک شده است؟
  • نحوه انجام نظرسنجی در واتس اپ
  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • نحوه برقراری تماس گروهی در واتس اپ
  • انتقال اطلاعات از اندروید به اندروید
  • بهترین اپلیکیشن ها برای ساخت گیف در اندروید و iOS
  • بهترین نرم افزار میم ساز در سال 2023
  • بهترین ترفندهای iOS 17 که نمی دانستید!

نظر شما در مورد ویژگی های جدید اندروید 15 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله ویژگی های جدید اندروید 15 به سالمندان کمک می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.