پس از دو طلاق، این بازیگر سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد

زندگی عاشقانه اسکارلت جوهانسون و کالین جست

داستان زندگی عاشقانه اسکارلت جوهانسون که پس از 2 طلاق عشق واقعی خود را پیدا کرد را در این مقاله بخوانید.

داستان پیوند اسکارلت جوهانسون و کالین جوست، از اولین ملاقات آنها تا امروز به عنوان یک زوج قدرتمند، جادوی عشق را در هالیوود نشان می دهد.

سرنوشت آنها را گرد هم آورد

آنها برای اولین بار در سال 2006 یکدیگر را ملاقات کردند. اگرچه اولین ملاقات آنها کوتاه بود، اما زمینه را برای پیوند عمیق تری فراهم کرد.

در سال 2017، زمانی که جوهانسون برای میزبانی شنبه شب زنده بازگشت، جذابیتی بین آنها ایجاد شد. این جذابیت آنقدر آشکار بود که همه منتظر علنی شدن رابطه شان بودند.

با این حال، برای چندین ماه، این دو رابطه خود را مخفی نگه داشتند و اجازه دادند رابطه آنها به طور طبیعی رشد کند.

جرقه عشق

اولین طلاق اسکارلت از رایان رینولدز بود و این یک چالش بزرگ برای او به حساب می آمد. دومین طلاق او در سال 2017 با همسر سابقش رومن دوریاک بود. با وجود سختی ها، اسکارلت بزرگ شد و به زندگی خود ادامه داد.

او و کالین جوست برای اولین بار در نوامبر 2017 در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در شهر نیویورک به عنوان یک زوج دیده شدند.

جست اسکارلت را چنین توصیف کرد: “نوشیدن بسیار خوب است. به سختی می توان چیزی برای شکایت پیدا کرد، او بسیار عالی است. من بسیار خوشحالم. من بسیار خوش شانس هستم.”

تحکیم عشق

اسکارلت جوهانسون و کالین جست نامزدی خود را در ماه می 2019 پس از دو سال آشنایی تایید کردند و در یک مراسم ساده در اکتبر 2020 ازدواج کردند. ازدواج آنها نقطه عطفی در رابطه آنها بود.

در دسامبر 2019، جوهانسون برای ششمین بار در برنامه Saturday Night Live رفت و از این فرصت استفاده کرد و احساسات صمیمانه خود را برای نامزد محبوبش بیان کرد و گفت: «این مکان برای من بسیار مهم است. من دوستان زیادی در اینجا دارم و عشق زندگی ام را اینجا دیدم.»

ادامه داستان شاد و بی پایان آنها

همانطور که یوهانسون همچنان به عنوان یک بازیگر موفق روی پرده ظاهر می شود، و جس همچنان به نوشتن و سرگرم کردن مخاطبان با شوخ طبعی و شوخ طبعی خود در شنبه نایت لایو ادامه می دهد، عشق آنها فقط افزایش یافته است.

در آگوست 2021، آنها اولین فرزند خود را به نام Cosmo داشتند. این زوج هنوز در کنار هم هستند و در رویدادها شرکت می کنند و خارج از زندگی هالیوود با هم پیوند می خورند و زندگی خود را شادتر از همیشه نگه می دارند.

قبول طلاق به خصوص برای افراد مشهور سخت است، زیرا همه در حال تماشای آن هستند، اما جوهانسون عشق را پیدا کرد، از آن عبور کرد و با هم رشد کردند.

نوشته این بازیگر پس از دو طلاق، بالاخره صبح برای اولین بار عشق زندگی خود را پیدا کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.