پشت پرده طلاق پژمان بازغی و همسرش چه بود ؟

1674468348 unnamed file

پژمان بازغی و مستانه مهاجر پس از سالها زندگی و وجود یک دختر بزرگ نهایتا از یکدیگر جدا شدند و داستان طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر از پیج های اینستاگرامشان شروع شد که هر یک عکسهای مشترکشان را پاک کردند اما به طور ذسمی اعلام نکرده اند.

پشت پرده طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و مستانه مهاجر دو زوج هنرمند که سال ها در کنار هم زندگی کردند و یکی در عرصه بازیگری و دیگری در عرصه تهیه کنندگی و تدوین بسیار درخشیدند

با این حال زندگی این زوج هنرمند با وجود یک فرزند دختر به طلاق ختم شد و اکنون مسیر متفاوتی برای ادامه حیات هنری خود در پیش گرفته اند.

طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

 

بیوگرافی پژمان بازغی

در بیوگرافی پژمان بازغی میخوانیم : او 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.
طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

برادران پژمان بازغی

در ادامه بیوگرافی پژمان بازغی آمده است : ما سه برادريم، من پسر دوم خانواده هستم، پيام برادر بزرگتر و پرهام برادر كوچكتر؛ جالب اينكه هر سه‌ ما در دانشگاه اميركبير درس خوانديم. پيام در رشته مهندسي شيمي، صنايع غذايي خواند و پرهام در دانشگاه اميركبير، مهندسي صنايع خوانده است.
Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.