پلیس عربستان خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد خود را به نمایش گذاشت [+فیلم] – بارها و بارها

2204810

مقاله پلیس عربستان خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد خود را به نمایش گذاشت. [+فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عربستان سعودی مراحل پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می کند. این بار هم خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد در نمایشگاهی که در کشورش برگزار شد ارائه شد.

گلف نیوز این را گزارش کرده است خودروهای الکتریکی شفاف مجهز به پهپاد و از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای شناسایی مجرمان و تخلفات رانندگی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعلیق سیستم یکپارچه با افزایش فروش خودرو توسط خودروسازان

خودروهای هوشمند مجهز به پهپادهای سعودی

از این ماشین هوشمند که در عربستان سعودی تولید می شود، در نمایشگاه دفاع جهانی که روز یکشنبه در ریاض برگزار شد، ارائه شد.

این گشت پلیس علاوه بر پهپاد به قابلیت های ابتکاری دیگری مبتنی بر هوش مصنوعی نیز مجهز شده است که می توان آن را گامی بزرگ برای پیشبرد اهداف ماموریتی نیروهای امنیتی عربستان دانست.

پلیس عربستان خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد خود را به نمایش گذاشت [+فیلم]

ماشین برفی شفاف که یکی از جذاب ترین محصولات غرفه وزارت کشور عربستان است، از 6 دوربین با عملکرد شناسایی مجرمان تحت تعقیب و ردیابی افرادی که رفتارهای خشونت آمیز و مرتکب جرایم رانندگی می کنند، استفاده می کند. علاوه بر این، پهپادهایی بر روی سقف آن تعبیه شده است تا در صورت وقوع چیزی شبیه به شلیک گلوله، بتوانند به سرعت واکنش نشان دهند. پهپادها می توانند در هنگام ثبت تصاویر به واکنش سریع کمک کنند.

در این ماشین پلیس هوشمند از فناوری یکپارچه سازی پهپاد استفاده شده است که علاوه بر بهبود آگاهی موقعیتی، به ماموریت اصلی آن یعنی بهبود ایمنی عمومی نیز کمک خواهد کرد. صرف نظر از تمامی ویژگی های طراحی شده برای تامین امنیت عمومی می توان به برقی بودن آن اشاره کرد که از نظر زیست محیطی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

  • آغاز حراج بزرگ محصولات ایران خودرو; [+شرایط]
  • لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 27 بهمن 1402.
  • اعلام قیمت خودروهای وارداتی; قیمت 7 ماشین نو. [+جدول]
  • افزایش سقف اعتباری ایران خودرو و سایپا تا سقف 15 همات [+جزئیات]
  • شرکت سایپا محموله های خودروهای وارداتی را طبق شرایط از جانبازان خریداری می کند!

نظر شما در مورد خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد سعودی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله پلیس عربستان خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد خود را به نمایش گذاشت. [+فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.