پیشی گرفتن فیلم “باربی” از “بتمن” کریستوفر نولان!

پیشی گرفتن فیلم باربی از بتمن کریستوفر نولان

فیلم جدید «باربی» با شکست «شوالیه تاریکی» به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی فیلمسازی برادران وارنر با 26 میلیون دلار تبدیل شد!

بازیگرها– فیلم باربی با فروش 26 میلیون دلاری خود به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی برادران وارنر در آخر هفته اکران خود تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، رکورد فیلم ابرقهرمانی محبوب کریستوفر نولان به نام «بتمن: شوالیه تاریکی» شکسته شد. فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ که همزمان با فیلم جدید کریستوفر نولان به نام «اپنهایمر» منتشر شده است، رکورد این فیلم را شکست.

باربی فیلم مورد محبوب علاقه‌مندان به سینما است! این فیلم کمدی با نقش آفرینی مارگو رابی این هفته یک رکورد دیگر در باکس آفیس را شکست. این فیلم با پیشی گرفتن از فیلم شوالیه تاریکی به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی برادران وارنر در آخر هفته اکران خود تبدیل شد.

فیلم باربی در روز دوشنبه در آمریکای شمالی 26 میلیون دلار فروش داست. این فیلم از 24.6 میلیون دلار فروشی که فیلم شوالیه تاریکی در سال 2008 به دست آورده بود پیشی گرفت. بزرگ‌ترین رقیب فیلم باربی در باکس آفیس نیز همچنین فیلم دیگری از کریستوفر نولان به نام «اوپنهایمر» است.

فیلم «اوپنهایمر» با نقش آفرینی کیلین مورفی در روز دوشنبه 12.6 میلیون دلارفروش داشت. این فیلم مجموع فروش داخلی خود را از روز اکران خود به 95 میلیون دلار رساند. این در حالی است که مجموع فروش داخلی فیلم باربی 188 میلیون دلار است.

باربی؛ پرفروش‌ترین فیلم به کارگردانی یک خانم!!

باربی به کارگردانی گرتا گرویگ تا روز دوشنبه در سرتاسر جهان 382 میلیون دلار فروش داشته است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا در مجموع از شوالیه تاریکی پیشی خواهد گرفت یا خیر، زیرا این فیلم موفق در طول اکران خود بیش از یک میلیارد دلار در جهان فروش داشته است.

مارگو رابی در کنار رایان گاسلینگ و بازیگران مشهور دیگری در فیلم باربی نقش آفرینی می‌کند. این فیلم داستان عروسک شرکت ماتل را دنبال می‌کند که سرزمین باربی را به مقصد دنیای واقعی ترک می‌کند.

باربی در آخر هفته اکران خود 162 میلیون دلار در داخل کشور به دست آورد که او را پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در اولین هفته خود به کارگردانی یک خانم تبدیل کرده است.

در حالی که فیلم شوالیه تاریکی پانزدهمین سالگرد خود را در این ماه جشن خواهد گرفت، کریستوفر نولان طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که علاقه‌ای به کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر ندارد. باربی و اوپنهایمر هر دو همزمان در سینماها اکران شدند.

نوشته پیشی گرفتن فیلم “باربی” از “بتمن” کریستوفر نولان! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.