پیش بینی می شود تعداد قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به ۵۵۰۰۰ نفر افزایش یابد – بازیگرها

آمار قربانیان زلزله ترکیه و سوریه

مقاله پیش بینی افزایش زلزله زدگان ترکیه و سوریه به 55 هزار نفر ابتدا در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر نوشته شد. – https://bazigarha.com/

سازمان ملل متحد این احتمال را پیش بینی کرده است افزایش تعداد قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه وجود دارد. در این راستا برخی از پیمانکاران متخلف نیز دستگیر شده اند.

افزایش تعداد قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه

سازمان ملل:

قربانیان زلزله ترکیه و سوریه به 55 هزار نفر می رسد.

بیشتر بخوانید:

کمک مالی بازیگران و خوانندگان ترک برای زلزله زدگان

لرزش وحشتناک زمین بر اثر زلزله در ترکیه [+ویدیو]

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد پیش بینی کرد که قربانیان زلزله ترکیه و سوریه به 55 هزار نفر برسد. بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان زلزله در ترکیه به ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر و در سوریه به ۴ هزار و ۴۸۷ نفر رسیده است.

دستگیری پیمانکاران متخلف پس از زلزله ترکیه

مقامات قضایی ترکیه بیش از 130 نفر را به اتهام استفاده از روش های ساخت و ساز بی کیفیت و غیرقانونی بازجویی کردند. این در حالی است که با تلاش مستمر امدادگران تعداد بیشتری از جمله یک زن باردار و دو کودک زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

همزمان با افزایش میزان نارضایتی از کندی ارسال کمک ها، اکنون توجه به این موضوع معطوف شده است که مقصر اصلی این تعداد زیاد قربانیان کیست. اگرچه ترکیه دارای مقررات ساختمانی است که مطابق با استانداردهای فعلی مهندسی زلزله است، این مقررات به ندرت به طور رسمی اجرا می شوند.

ببینید: صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین [+فیلم]

به گزارش خبرگزاری دولتی ترکیه، بکیر بوزداغ، وزیر دادگستری ترکیه روز یکشنبه گفت 134 نفر به دلیل مسئولیت خود در ساخت ساختمان های ناایمن در برابر زلزله تحت بازجویی قرار دارند. او گفت:

از این تعداد، سه نفر دستگیر و در انتظار محاکمه، هفت نفر بازداشت موقت و هفت نفر دیگر ممنوع الخروج شدند.

دادستان های ترکیه نیز وارد عمل شدند و نمونه برداری از مواد مورد استفاده در ساخت ساختمان های ویران شده را آغاز کردند. مردم و کارشناسان زلزله زده بر این باورند که ساخت و سازهای غیراستاندارد در سراسر ترکیه عامل بزرگی این تخریب ها بوده است.

دوربین‌های تصویربرداری حرارتی برای جستجوی بازماندگان در زیر توده‌های بتون و فلز استفاده می‌شوند، در حالی که امدادگران از کسانی که در صحنه هستند می‌خواهند سکوت کنند تا صدای افراد گرفتار در زیر آوار شنیده شود.

بیشتر بخوانید:

  • ترک وحشتناک زمین در ترکیه بر اثر زلزله [+ویدیو]
  • صحنه عجیب در آسمان ترکیه قبل از زلزله [+ویدیو]
  • قیمت بلیط ترکیه نجومی [+جزئیات]

مقاله پیش بینی افزایش زلزله زدگان ترکیه و سوریه به 55 هزار نفر ابتدا در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر نوشته شد. – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.