پیمان قاسم خانی از چه خواننده ای تعریف کرد؟

تعریف پیمان قاسمخانی از شروین

هنر امروز «برای» شروین است. من از اینکه کار ما تاثیری در جامعه ندارد ناراحتم.

به گزارش صبح به نقل از سینما دیلی: پیمان قاسم خانی در بخشی از گفتگوی خود با عباس یاری در برنامه فیلم کات گفت: هیچ وقت در کارم احساس درد نکرده ام و همیشه سعی کرده ایم حرف های خوب بزنیم و حرف های هوشمندانه را وارد کارمان کنیم و به شرایط روز اشاره کنیم.

دوستانی که سانسور می کردند سعی می کردند مچ ما را بگیرند و در بعضی جاها نگذارند و بعضی جاها گم شد و خوشحال شدیم که چقدر باهوشیم!

ما از جامعه عقب هستیم!

اما این احساس آسیب دیدگی از آنجا ناشی شد که ناگهان دیدم چقدر از جامعه عقب هستیم. اکنون دوران پرتاب مهره ها به پایان رسیده است. اینجا که گفتم فلان مسئول با پراید ترمزش کار نمیکنه و فکر کردم خیلی زرنگی گفتم و شروین شعار میداد.

الان دورانی است که همه چیز باید روتر باشد و هنرمند می تواند از این طریق با مردم ارتباط برقرار کند. هم ما و هم سانسورچی هایمان آدم های کوچکی بودیم که سر چیزهای کوچک با هم دعوا می کردیم. به نظر من کار ما هیچ تاثیری در جامعه ندارد. می توانیم کارهای کوچکتر انجام دهیم و مخاطب را سرگرم کنیم و او را بخندانیم و بلافاصله فراموش کنیم. اما هنر امروز «برای» است.

نوشته پیمان قاسم خانی از چه خواننده ای تعریف کرد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.