«کریستوفر نولان» به این دلیل عجیب گوشی هوشمند ندارد!

کارگردان مشهور تلفن همراه هوشمند ندارد!

کریستوفر نولان کارگردان مشهور هالیوود دلیل نداشتن گوشی هوشمند را اینگونه توضیح می دهد: “این فقط یک حواس پرتی است.”

به بازیگرها – کریستوفر نولان، کارگردان مشهور و موفق هالیوود، تلفن های هوشمند را تنها به عنوان یک عامل حواس پرتی می داند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، این کارگردان مشهور آمریکایی-انگلیسی پیش از این در مصاحبه ای گفته بود: بهترین ایده های من زمانی به ذهنم می رسد که مردم در فضای مجازی فعال هستند. کریستوفر نولان اجازه نمی دهد هیچ چیز او را از فیلم هایش دور کند. مخصوصا گوشی هوشمند.

کارگردان فیلم اوپنهایمر در مصاحبه ای فاش کرد که وقتی صحبت از ارتباطات به میان می آید، او تقریباً با فناوری ارتباط ندارد. او همچنین فاش کرد که اسکریپت های خود را روی رایانه ای می نویسد که به اینترنت متصل نیست.

در حالی که او فکر می کند فناوری و آنچه می تواند ارائه دهد شگفت انگیز است، کارگردان در واقع دلیل خوبی برای دوری از تلفن هوشمند دارد.

او توضیح داد: «این موضوع انتخاب شخصی من است که چقدر در اینترنت مشارکت می کنم. تلفن های همراه عامل حواس پرتی بزرگی هستند. اگر بخواهم اسکریپت بنویسم و ​​فعالیت های خودم را داشته باشم، تمام روز بودن در گوشی هوشمند برایم خیلی مفید نیست.»

کارگردان از تکنولوژی دوری می کند!

نولان قبلاً در سال 2020 گفته بود که از تلفن تاشو استفاده خواهد کرد. او دوری از تکنولوژی را برای هنرش مفید خواند.

او گفت: من به راحتی حواسم پرت می شود. بنابراین من نمی خواهم هر بار که حوصله ام سر می رود به اینترنت دسترسی داشته باشم. من بهترین افکارم را در آن لحظاتی که مردم با فعالیت آنلاین پر می کنند، دارم. بنابراین این زمان برای من مفید است.”

فیلمساز شوالیه تاریکی همچنین تنفر خود را از تماس با مردم از طریق ایمیل توضیح داد و گفت که “هرگز علاقه خاصی به برقراری ارتباط با مردم به این طریق نداشته است. من فقط از طریق تلفن ثابت با مردم تماس می‌گیرم.”

آخرین فیلم نولان درباره جی رابرت اوپنهایمر (با بازی کیلیان مورفی)، دانشمندی است که پروژه منهتن و تلاش برای ساخت بمب اتمی را رهبری کرد.

این فیلم بر اساس بیوگرافی برنده جایزه پولیتزر، پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی نوشته جی رابرت اوپنهایمر، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و فلورانس پیو نیز ایفای نقش می کنند.

این فیلم همزمان با باربی در سینماها اکران می شود. اوپنهایمر و باربی از 21 جولای در سینماها اکران می شود.

نوشته «کریستوفر نولان» به این دلیل عجیب، او گوشی هوشمند ندارد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.