کوالکام در حال توسعه نسخه قدرتمندتر از نسل دوم تراشه اسنپدراگون ۸ – Tecrato است.

Qualcomm Brand Logo

مقاله ای که کوالکام در حال توسعه نسخه قدرتمندتری از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 است برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تراشه جدید کوالکام در راه است. این محصول به عنوان نسخه قدرتمندتر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 یا نسخه ضعیف تری از اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار معرفی شود.

طبق اطلاعات فاش شده به نام Digital Chat Station، کوالکام در حال کار بر روی یک چیپست جدید با شماره مدل SM8635 است. این منبع اطلاعاتی می گوید تراشه جدید کوالکام این پردازنده دارای هسته مرکزی Cortex-X4 با کلاک 2.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 735 است. علاوه بر این، Digital Chat Station ادعا می کند که کوالکام این چیپست را بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC تولید خواهد کرد و 1.7 میلیون در AnTuTu دریافت خواهد کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • قرارداد مودم 5G اپل و کوالکام تا سال 2027 تمدید شد
  • نتایج مقایسه اسنپدراگون 8 نسل 4 و ابعاد 9400. عملکرد باورنکردنی از دو تراشه قدرتمند
  • تراشه 3 نانومتری Dimension 9400 در اواخر سال 2024 برای رقابت با Exynos 2500 معرفی خواهد شد.
  • مدیاتک “قیمت های ویژه” را برای تراشه های خود به سامسونگ ارائه می دهد

نسخه قدرتمندتر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

بر اساس شماره مدل، مشخصات و امتیاز آنتوتو، تراشه جدید کوالکام شبیه نسخه پیشرفته تر اسنپدراگون 8 نسل 2 یا نسخه ضعیف تر اسنپدراگون 8 نسل 3 به نظر می رسد. بنابراین می توان گفت که SM8635 این محصولی است که بین این دو تراشه قدرتمند قرار می گیرد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

اگر این اطلاعات درست باشد، به احتمال زیاد نامی است که کوالکام برای این تراشه انتخاب کرده است. اسنپدراگون 8 نسل 2 پلاس بودن. این تراشه که نسخه ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر اسنپدراگون 8 نسل 3 به حساب می‌آید، می‌تواند گزینه خوبی برای گوشی‌سازان پرچمدار باشد.

به گفته Roland Quandt، چیپست دیگری که کوالکام در حال توسعه آن است (شماره مدل SM7675) با نام نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس و با همان مشخصات SM8635 ارائه خواهد شد. بنابراین ممکن است این دو تراشه یکسان باشند و کوالکام برای مقرون به صرفه بودن، نام اسنپدراگون 7+ Gen 3 را به جای اسنپدراگون 8 نسل 2+ انتخاب کرده باشد. شایعه شده است که بسیاری از گوشی های آینده از چیپست SM8635 استفاده خواهند کرد، از جمله Poco F6، Redmi Note 13 Turbo و سری iCo Neo.

بیشتر بخوانید:

  • هواوی با کاهش تولید محبوب ترین گوشی خود، تراشه های هوش مصنوعی بیشتری تولید می کند
  • آزمایشگاه تراشه های نیمه هادی سامسونگ در ایالات متحده افتتاح شد
  • مشخصات تراشه Exynos 2500 قبل از آزمایش کامل Exynos 2400 فاش شد
  • عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench 6 ظاهر شد. مثل Apple M3!
  • اگزینوس 2400 در مقابل اسنپدراگون 8 نسل 3؛ بازگشتی باشکوه برای سامسونگ؟

نظر کاربران بازیگرها در مورد نسخه قدرتمندتر تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله ای که کوالکام در حال توسعه نسخه قدرتمندتری از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 است برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.