کیت عکاسی Xiaomi 14 Ultra عملکردهای پیشرفته تری نسبت به نسل قبلی دارد – Tekrato

xiaomi 13 ultra case

مقاله The Xiaomi 14 Ultra Photography Kit دارای قابلیت های پیشرفته تری نسبت به نسل قبلی است که اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی پس از معرفی محصول نوآورانه خود یعنی کیت دوربین سری 13، اکنون نسخه پیشرفته خود را معرفی کرده است. کیت عکاسی Ultra Xiaomi 14 نسبت به نسل قبل به امکانات پیشرفته تری مجهز شده است.

شیائومی امروز در رویدادی برای پرچمدار رده بالای خود، یعنی شیائومی 14 اولترا فاش شد در کنار گوشی، مثل همیشه، این برند یک کیت عکاسی حرفه ای نیز ارائه کرد. این کیت گوشی شما را به دوربینی مناسب برای عکاسی تبدیل می کند و برای افراد بسیار علاقه مند به عکاسی با موبایل طراحی شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی امروز 12 اسفند 1402; گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو
  • لیست قیمت گوشی شیائومی امروز 3 مارس 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]
  • شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند با یکدیگر همکاری می کنند
  • افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی; کارخانه ای که یاد می گیرد و تکامل می یابد

کیت عکاسی Ultra Xiaomi 14

کیت دوربین Xiaomi 13 Ultra که سال گذشته معرفی شد، در مقایسه با محصول جدید این شرکت کاملاً ابتدایی به نظر می رسد. در واقع شیائومی کیت دوربین اولترا شیائومی 14 تمام شده و علاوه بر بهبود عملکرد، لوازم جانبی بیشتری نیز اضافه شده است. این کیت شامل دسته دوربین، حلقه های آداپتور فیلتر 67 میلی متری، پوشش لنز و بند می باشد.

کیت عکاسی Ultra Xiaomi 14
کیت دوربین اولترا شیائومی 14

این کیت عکاسی از طریق پورت USB نوع C قابل اتصال است شیائومی 14 اولترا به گفته سازنده، این روش اتصال، در مقایسه با بلوتوث 5.0 مدل قبلی، ضمن ارائه یک اتصال پایدار و قابل اعتماد، هرگونه تاخیر را از بین می برد.

در داخل این محصول از یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که از شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می کند و در زمانی که باتری به کمتر از 80 درصد رسید می تواند گوشی هوشمند را شارژ کند.

شیائومی ادعا می کند که این کیت با تمام لوازم جانبی مورد نیاز یک عکاس، تجربه ای حرفه ای شبیه دوربین را به عکاسان ارائه می دهد. برای مثال گرفتن محکم و راحت این محصول عکاسی با یک دست را امکان پذیر می کند. سایر لوازم جانبی نیز دارای عملکردهای جدید و چندگانه هستند.

که در مدل جدید کیت دوربین شیائومیعلاوه بر دکمه شاتر دو مرحله ای و اهرم زوم، یک شماره گیری سفارشی و دکمه ضبط ویدیو نیز وجود دارد. از صفحه کلید می توان برای تغییر تنظیمات مختلف مانند دیافراگم، سرعت شاتر، ISO و غیره استفاده کرد. کیت عکاسی فوق حرفه ای شیائومی 14 در رنگ های سیاه و سفید در چین با قیمت 999 یوان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

  • همکاری شیائومی با ARM؛ تراشه های اختصاصی شیائومی در راه است
  • بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی کدام است؟
  • شرکت شیائومی احتمالاً عرضه جهانی شیائومی 14 پرو را کنار خواهد گذاشت
  • حل مشکل ناسازگاری شیائومی؛ راه حل برنامه های ناسازگار چیست؟
  • ترفندهای شیائومی; فیلم آموزشی ویژگی های MIUI 14 و کدهای مخفی

نظر کاربران بازیگرها در مورد کیت عکاسی Xiaomi 14 Ultra چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله The Xiaomi 14 Ultra Photography Kit دارای قابلیت های پیشرفته تری نسبت به نسل قبلی است که اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.