کیوسک Cooler Master Gaming برای تجربه بازی عمیق تر – بازیگرها معرفی شد

cooler master orb x portada

کیوسک Cooler Master Gaming ویژه‌ای برای تجربه بازی عمیق‌تر برای اولین بار در وب‌سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کیوسک بازی Cooler Master ORB X این برای تجربه بازی عمیق تر و غوطه ور شدن در دنیای جذاب بازی معرفی شده است. اما این کیوسک چه ویژگی هایی دارد؟

اگر از علاقه مندان به بازی هستید، اما جو اطراف شما معمولاً مانع از تمرکز شما بر روی بازی ها می شود، کیوسک بازی جذاب برای شما طراحی شده است!


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ با پرچمدار جدید خود، قدرت بازی آیفون 15 پرو مکس را به چالش می کشد
  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2023
  • بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

کیوسک بازی کولر مستر

کولر اصلی امروز، این شرکت از دستگاه جدیدی به نام کیوسک بازی رونمایی کرده است که می‌گوید هدف آن ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد در حین بازی به گیمرها است.

از ویژگی های این کیوسک بازی می توان به صندلی بازی نرم و حرفه ای، فضای نسبتا بسته و اختصاصی، سقف متحرک با امکان ایجاد محیط خصوصی و موارد دیگری که با هدف جلوگیری از عوامل حواس پرتی می باشد اشاره کرد. هنگام بازی.

کیوسک بازی کولر مستر

این کیوسک بازی با نام ORB فاش شده است و دارای سه صفحه نمایش 27 اینچی است تا بتوانید در پوشش تمام زوایای بازی احساس راحتی کنید. به گزارش IThome، بلندگوهای داخلی و سیستم صوتی 60 واتی این دستگاه با ارائه صدای سه بعدی، کاربر را از استفاده از هدفون بی نیاز می کند. قابلیت تنظیم ARGB نیز با پشتیبانی از حالت های مختلف نور، تجربه گیمرها را بهبود می بخشد.

صندلی چرمی این کیوسک برای راحتی و سلامت کاربر مجهز به بالش های قابل تنظیم است تا زاویه گردن و پشت در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. سقف متحرک کیوسک اگرچه فضای شخصی را فراهم می کند اما ظاهری بسیار مدرن و جذاب دارد.

کیوسک بازی کولر مستر

وزن کیوسک بازی کولر مستر وزن آن حدود 344 کیلوگرم و مجهز به یخچال 1200 وات است. این محصول دارای حداکثر توان مصرفی 750 وات برای قرار دادن مانیتورها است و از هاب USB که شامل سه پورت USB-A و سه پورت USB-C است پشتیبانی می کند.

کیوسک بازی Master ORB X Cooler در حال حاضر در چین با قیمت 139999 یوان معادل 19179 دلار موجود است.

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ گیمینگ Lenovo Y9000K 2023 به عنوان قوی ترین لپ تاپ لنوو معرفی شد [+مشخصات]
  • کنسول بازی قابل حمل Emdoor با پردازنده اینتل معرفی شد
  • تلویزیون بازی 85 اینچی Xiaomi TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نظر شما در مورد کیوسک بازی Cooler Master چیست؟ او نظرات خود را در مورد این ابزار ویژه گیمرها با بازیگرها در میان گذاشت اخبار فناوری با ما بمان.

کیوسک Cooler Master Gaming ویژه‌ای برای تجربه بازی عمیق‌تر برای اولین بار در وب‌سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.