گریم ترسناک «کیم کارداشیان» برای سریال جدیدش!

ظاهر عجیب و غریب و ترسناک کیم کارداشیان برای سریال جدیدش!

کیم کارداشیان در اولین پیش نمایش سریال «داستان ترسناک آمریکایی» ظاهر عجیب و ترسناک خود را نشان داده است!

به بازیگرها – کیم کارداشیان در فصل جدید سریال محبوب American Horror Story نقش یک مادر ترسناک را بازی می کند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، اولین پیش نمایش سریال ترسناک «داستان ترسناک آمریکایی» منتشر شد. طرفداران این سریال توانستند شخصیت های اصلی این سریال و گریم عجیب آنها را در این ویدیو ببینند. کیم کارداشیان چهره معروف فضای مجازی هم یکی از بازیگران این فصل است!

کیم کارداشیان در اولین پیش نمایش ترسناک فصل جدید «داستان ترسناک آمریکایی: ظریف» عجیب و ترسناک به نظر می رسد.

فصل دوازدهم این سریال بر اساس رمان جدید دنیل ولنتاین به نام «شرایط بحرانی» ساخته شده است. این سریال در تاریخ 1 آگوست منتشر خواهد شد.

این تریلر داستان زنی به نام آنا آلکات را دنبال می کند. این زن متقاعد شده است که یک “شخصیت شوم” از هر روشی استفاده می کند تا مطمئن شود که هرگز بچه ای به دنیا نمی آورد! ب

در این ویدئو، کیم کارداشیان، 42 ساله، ناخن های بلند، لباس سفید و آرایش عجیب و غریب خود را در حالی که یک نوزاد را در گهواره می گیرد، در حالی که نسخه وحشتناک این لالایی پخش می شود، نشان می دهد.

نارضایتی هواداران از حضور چهره فضای مجازی در سریال محبوب!

در این ویدئو همچنین سایر بازیگران سریال از جمله اما رابرتز و کارا دلوین، میکالا جائه رودریگز و زاخاری کوئینتو حضور دارند.

اعلام انتخاب کیم کارداشیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فصل از سریال ترسناک جنجال بزرگی را در فضای مجازی به راه انداخت. کیم کارداشیان در ماه می فاش کرد که در کلاس های بازیگری شرکت می کند تا برای نقش جدید خود آماده شود.

او درباره بازی در این سریال گفت: «این واقعاً سرگرم کننده است که از منطقه امن خود خارج شوم. امتحان کردن چیزی کاملا جدید من دوست دارم خودم را به چالش بکشم و پیشرفت کنم. من برای این تجربه جدید بسیار هیجان زده هستم.”

بازی کیم کارداشیان در این سریال اولین تجربه بازیگری او در بیش از یک دهه گذشته است. در سال 2009، او نقش های کوچکی در تراژدی تایلر پری، وسوسه: اعترافات یک مشاور ازدواج، CSI: NY و Drop Dead Diva داشت. او همچنین در فیلم های How I Met Your Mother، 30 Rock و Two Broke Girls بازی کرده است.

نوشته گریم ترسناک «کیم کارداشیان» برای سریال جدیدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.