گوگل نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini – Tekrato را راه اندازی کرد

نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini Tekrato را راه

مقاله ای که گوگل یک نسخه پیشرفته از هوش مصنوعی Gemini را راه اندازی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پس از تغییر نام Google Bard به Gemini، اکنون غول فناوری جهانی است نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini برای آرگومان های پیشرفته تر از نسخه معمولی.

دیروز، گوگل اعلام کرد که بارد را به نام Gemini، دستیار دیجیتالی و چت ربات جدید خود با هوش مصنوعی تغییر نام داده است. این دستیار قدرتمندتر از دستیار گوگل است و استدلال پیشرفته و پاسخ های عمیق تری ارائه می دهد. این شرکت همچنین Gemini Advanced (که قبلا با نام Duet AI شناخته می شد) را معرفی کرد که حتی قدرتمندتر است اما رایگان نیست. این برای کاربرانی است که می خواهند بهره وری و کار خود را بهبود بخشند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی Circle to Search در انحصار سامسونگ و گوگل باقی مانده است
  • هوش مصنوعی مولد به نقشه گوگل می آید
  • امسال گوشی تاشو Google Pixel Fold 2 با پردازنده Tensor G4 ارائه می شود
  • چت بات بارد به جمینی تغییر نام داد

نسخه پیشرفته Gemini AI برای استدلال پیشرفته تر و بهره وری بالاتر است.

Gemini Advanced مبتنی بر موتور Gemini Ultra 1.0 گوگل است. این چت بات پیشرفته‌تر مجهز به هوش مصنوعی است و توانایی بیشتری در انجام کارهایی مانند کدنویسی، کار خلاقانه، استدلال، درک دقیق دستورالعمل‌ها و انجام کارهای بسیار پیچیده دیگر دارد. در حالی که Gemini برای همه رایگان است، Gemini Advanced فقط با یک مدل اشتراک پولی در دسترس است. با جابجایی از Gemini به Gemini Advanced از گوشه سمت چپ بالای صفحه می توان به آن دسترسی داشت. می‌توانید از Gemini Advanced برای ارائه پیشنهادات و بهبودهای کدنویسی، جمع‌آوری خلاصه اسناد و ایمیل و دریافت ایده‌های پروژه جدید استفاده کنید.

وب سایت گوگل جمینی

Gemini Advanced می تواند معلم شخصی شما شود، تست هایی برای امتحانات شما بدهد، دستورالعمل های گام به گام برای کارهای مختلف به شما بدهد، گفتگوهای پشت سر هم با شما داشته باشد و حتی تکنیک های مختلف کدنویسی را برای شما توضیح دهد. واضح است که Gemini Advanced برای کاربران حرفه ای طراحی شده است که برای بهبود بهره وری و کار خلاقانه خود از هوش مصنوعی کمک می خواهند. گوگل گفت که Gemini Advanced در آینده قابلیت های چندوجهی را دریافت خواهد کرد که به شما امکان می دهد اسناد و تصاویر را آپلود کنید تا بتوانید آنها را عمیقاً تجزیه و تحلیل کنید یا زمینه را به سوالات خود اضافه کنید.

به زودی در Gmail، Google Docs و Google Workspace ادغام خواهد شد. در حال حاضر می توانید از طریق وب سایت به Gemini Advanced دسترسی داشته باشید و در 150 کشور در دسترس کاربران انگلیسی است. گوگل اعلام کرد که به زودی از زبان های دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد. اگر می‌خواهید به Gemini Advanced دسترسی داشته باشید، باید طرح اشتراک 2 ترابایتی Google One را داشته باشید که هزینه آن 19.99 دلار در ماه است.

بیشتر بخوانید:

  • Gemina Pro on Bard تولید تصویر رایگان را با هوش مصنوعی و پشتیبانی از چندین زبان اضافه می کند
  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • طراحی جدید هوش مصنوعی Copilot؛ زیباتر، کاربردی تر و جذاب تر. [+عکس]
  • آیا فناوری هوش مصنوعی می تواند مانند دانشمندان بزرگی مانند انیشتین فکر کند؟

نظر شما در مورد نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Gemini چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مقاله ای که گوگل یک نسخه پیشرفته از هوش مصنوعی Gemini را راه اندازی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.