آخرین فیلم لوک بسون «دگمن» اکران شد. بازگشت به عصر لئون! [+جزئیات] – فیگر

بسون 43

محتوای فیلم «سگمن» جدیدترین ساخته لوک بسون منتشر شد; بازگشت به عصر لئون! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

سگ سگ اثر لوک بسون ; فیلم Dogman جدیدترین فیلم کارگردان مشهور لوک بسون است که به عنوان بازگشتی به حرفه حرفه ای لئون مورد استقبال قرار گرفت و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آخرین فیلم کارگردان فرانسوی لوک بسون با نام «دگمن» در بازار فیلم اروپا در برلین، خریداران را شگفت زده و خوشحال کرد و با استقبال خوبی مواجه شد. با خبر به خواندن ادامه دهید لوک بسون فیلم سگ مرد با ما بمان.

سگ سگ اثر لوک بسون

  • فیلم جدید لوک بسون
سگ سگ اثر لوک بسون
Dogman، فیلم جدید لوک بسون

گرگوار ملین، بنیانگذار Kinology که مسئولیت فروش فیلم را بر عهده دارد، گفت که آنها فقط یک نمایش خصوصی از نسخه اصلی فیلم برگزار کردند و تماشاگران شگفت زده شدند و این فیلم را بهترین اثر لوک بسون تا به حال نامیدند! ! Gregoire Melin، بنیانگذار، گفت:

این بالغ ترین فیلم اوست، حتی برخی آن را شاهکار می دانند.

Dogman اولین فیلم بسون پس از لوسی در سال 2019 است. تیزر این فیلم در یک نمایشگاه خصوصی در پاریس در 24 ژانویه به نمایش درآمد. لندری جونز (به انگلیسی: Landry Jones) یک موسیقی‌دان و هنرپیشه اهل تگزاس است که برای بازی در فیلم «نیترام» شناخته می‌شود. او در این فیلم نقش جدیدی به نام داگلاس را بازی می کند که در کودکی بر اثر بدرفتاری خشونت آمیز پدرش مجروح شده و به جلوی سگ ها پرتاب شده است.

فیلم جدید این کارگردان فرانسوی در مقایسه با جدیدترین فیلم هایش جنبه تاریک تری دارد و به خصوص یادآور آثار قبلی اوست. شیر حرفه ای با بازی ژان رنوآبی بی نهایت و اولین فیلمش زیرزمینی این است که قهرمانان همه آنها افراد حاشیه جامعه یا خارجی بودند.

مرد سگ فیلم جدید لوک بسون

اخبار بیشتر:

  • تاریخ پخش سریال Swarm منتشر شد!
  • اولین تریلر رسمی سریال Swarm منتشر شد!
  • تاریخ انتشار آواتار The Last Wind Live Action
  • تیزر قسمت ششم سریال The Last of Us منتشر شد!
  • تاریخ انتشار قسمت دوم فصل 4 سریال You نتفلیکس

محتوای فیلم «سگمن» جدیدترین ساخته لوک بسون منتشر شد; بازگشت به عصر لئون! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.