دوربین سیمکارت خور تحت شبکه چیست؟

iwlzackk9p6dcajj

دوربین‌های مداربسته سیستم‌های امنیتی هستند که از میان انواع نسل جدید آن‌ها، شاهد ورود دوربین سیمکارت خور به بازار هستیم. هر مدل از این دوربین‌های مداربسته، می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از نیازها در محیط‌های مختلف، کاربردی باشند؛ اما دوربین سیم کارتی، دستگاهی نوین در این عرصه است که فقط کافیست سیم کارت خود را وارد دستگاه کرده و ماژول آن را نصب کنید تا کار کنند. مزیت دیگر این دوربین‌ها در این است که می‌توانید به‌صورت 24 ساعته، محیط‌های تحت‌پوشش دوربین را زیر نظر داشته باشید و تمامی تصاویر را ضبط کنید. دوربین‌های سیمکارت خور مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ از این‌رو، در ادامه قصد داریم اطلاعات کاملی درباره این دوربین‌ها و نحوه عملکردشان ارائه دهیم.

دوربین سیمکارت خور چیست؟

دوربین‌های سیم کارت ‌خور ازجمله انواع دوربین‌های مداربسته هستند که تصاویر محیط تحت‌پوشش را به‌صورت 24 ساعته ضبط می‌کنند. این نوع دوربین‌ها امکان نظارت بر مکان مورد نظر را برای شما فراهم می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در محیط‌های تجاری، خیابان‌ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار بگیرند.

برای هرکدام از این محیط‌ها باید دوربین مداربسته‌ مناسب را باتوجه‌به شرایط محیطی تهیه کنید. دوربین‌ سیمکارتخور چرخشی جزو دسته‌ای از دوربین‌های مداربسته کنترل از راه دور هستند و جایگزین مناسبی برای دوربین‌های PoE و دوربین‌های بی‌سیم سنتی محسوب می‌شوند. این دوربین‌ها برای اتصال به وای‌فای نیاز ندارند و به‌جای آن از اتصال به شبکه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند.

ازجمله اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین سیمکارت خور تحت‌شبکه که در محیط‌های مختلف قابل استفاده است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با استفاده از این دوربین‌ها و از طریق اینترنت 4G یا 3G می‌توانید تصاویر ضبط‌شده خود را ارسال کنید.

  • این دوربین‌ها دیگر نیازی به دستگاه ضبط تصاویر NVR یا DVR ندارند.

  • دوربین سیمکارت خور ارزان که دارای اسلات سیمکارت است، می‌تواند عکسبرداری و فیلمبرداری از محیط تحت‌پوشش خود را به‌صورت همزمان انجام دهد.

  • با استفاده از این مدل از دوربین مداربسته، بسیاری از هزینه‌های مربوط به کابل و کابل‌کشی حذف می‌شوند.

انواع دوربین سیمکارت خور مداربسته

در بازار دوربین‌ سیمکارتی، تنوع بسیار زیادی را مشاهده می‌کنید. این دوربین‌ها از تکنولوژی 4G یا 3G یا حتی در آینده ممکن است از تکنولوژی 5G استفاده کنند که سرعت انتقال داده‌ بسیار بالایی دارند. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مربوطه، تصاویر دوربین را روی گوشی خود مشاهده کنید و هر زمان که می‌خواهید، منزل یا محل کار خود را کنترل کنید.

چند نمونه از دوربین‌ سیمکارتی موجود در بازار عبارت‌اند از:

  • دوربین زوم‌دار سیم‌ کارت ‌خور: این دوربین‌ها امکان زوم دیجیتال را فراهم کرده و از طریق سیم‌ کارت، اتصال به شبکه 3G/4G/5G را فراهم می‌آورند.

  • دوربین سیمکارت خور لامپی: این نوع دوربین‌ها درون یک لامپ مخصوص جایگزین شده و به شما امکان نظارت مخفیانه را می‌دهند.

  • دوربین کوچک سیم ‌کارت خور: این دوربین‌ها به‌دلیل ابعاد کوچکشان مناسب برای استفاده در مکان‌هایی که نیاز به نظارت مخفیانه دارند، هستند.

  • دوربین پنل خورشیدی سیمکارت ‌خور: این دوربین‌ها دارای پنل خورشیدی بوده و به کمک آن انرژی مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند.

  • دوربین سیمکارت خور اسپید دام: این دوربین‌ها با قابلیت‌های اسپید دام، برای نظارت و امنیت در محیط‌های با اندازه بزرگ مناسب هستند.

  • دوربین خودرو سیم‌ کارتی: این دوربین‌ها برای ثبت تصاویر و ویدیوها درون و خارج از خودروها استفاده می‌شوند و از سیم‌کارت برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کنند.

images 1714307097 662e4019213a1

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین‌های مداربسته‌ای که از اسلات سیم کارت برخوردار هستند را می‌توانید در رنج قیمتی متفاوتی پیدا کنید. دلیل اصلی تفاوت این قیمت‌ها در بازار، به‌دلیل امکانات دوربین سیمکارت خور است که در انواع دوربین سیمکارتخور چرخشی و … قابل خریداری است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال خرید دوربین سیمکارت خور ارزان هستید، علاوه‌بر انتخاب فروشنده‌ای معتبر و منصف، حتما نیاز کاربری خود را مشخص کنید تا باتوجه‌به نیاز و بودجه خود، بهترین مدل را انتخاب کنید.

قابلیت‌های دوربین مداربسته سیمکارت خور

به‌طور کلی، دوربین‌های سیم کارت خور مانند دوربین‌های مداربسته دیگر، انواع مختلفی دارند و دارای قابلیت‌های متنوعی هستند. در ادامه، تمامی قابلیت‌های متنوع این دوربین‌ها را می‌توانید مشاهده کنید:

  • قابلیت استفاده از سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری

  • امکان فیلم ‌برداری، ضبط صدا، عکس‌برداری و تماس صوتی دو طرفه با دوربین

  • داشتن امکانات مدیریت و کنترل از راه دور

  • قابلیت نصب دوربین دید در شب

  • امکان برنامه‌ریزی برای عملکرد خودکار دوربین سیمکارت خور

  • دارا بودن درگاه حافظه جانبی

  • امکان نصب، راه‌‌اندازی و برنامه‌ریزی بدون نیاز به تخصص

  • ابعاد کوچک و جمع‌‌وجور

  • داشتن براکت‌های مختلف برای نصب در شرایط مختلف

  • مجهز بودن به باطری داخلی

  • داشتن سنسور حساس به حرکت Motion Detection

images 1714307157 662e4055de857

در نهایت

دوربین‌های مداربسته نسل جدید که بی‌سیم هستند و با نصب سیمکارت کار می‌کنند، به محبوب‌ترین دوربین‌های مداربسته تبدیل شده‌اند که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. این دوربین‌ها به‌راحتی نصب و فعال می‌شوند و دیگر نیازی به سیم‌کشی و کابل‌کشی ندارند؛ به‌علاوه، امکان کنترل از راه دور نیز فراهم است؛ بنابراین، اگر تصمیم به خرید دوربین سیمکارت خور دارید، فروشگاه securitysystemco.ir به‌عنوان مرکز تخصصی ارائه دوربین‌های بی‌سیم ارزان قیمت در مدل‌های مختلف، همراه شماست.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.