آقای وکیل: حبیب رضایی یکی از سالم ترین آدم های سینماست!

ساعاتی پیش مسئول تیم وکلای حبیب رضایی توضیحاتی را در قالب یک ویدئو در صفحه شخصی این بازیگر ارائه داده است که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

سرپرست تیم وکلای حبیب رضایی در صفحه شخصی این بازیگر توضیحاتی را در قالب ویدئو ارائه کرده است.

به گزارش صبح تایم به نقل از اعتماد آنلاین، ساعاتی پیش سرپرست تیم وکلای حبیب رضایی توضیحاتی را در قالب ویدئویی در صفحه شخصی این بازیگر ارائه کرد که متن آن را در ادامه می خوانید.

حبیب رضایی وکیل دادگستری گفت:

با توجه به رسانه ای شدن نتیجه شکایت آقای حبیب رضایی و حساسیت موضوع، لازم دانستم به عنوان سرپرست تیم وکلای ایشان، جدای از انتقاد از حقوقی که صادر کرده ام، مطالبی را خدمت شما عرض کنم. به عنوان یک وکیل.

اولاً پس از طرح شکایت موکل ما، شکایت دیگری مطرح شد و متأسفانه به دلیل تجمیع پرونده ها، موضوع شکایت موکل ما تحت تأثیر آن شکایت دوم قرار گرفت و در متن دستور، دلایل و ادله مورد استناد از جمله شهادت تعدادی از افراد و همچنین پرونده خانه تئاتر متعلق به شاکی دوم پرونده است.

وی در ادامه گفت: ثانیاً صدور قرار منع تعقیب، اعتراض ما به قرار و ارجاع پرونده به دادگاه مصادف با حوادث پس از شهریور ماه سال گذشته بود که در نهایت منجر به دستگیری برخی از هنرمندان از جمله خانم خانم شد. ترانه علیدوستی.

موکلم بلافاصله پس از دستگیری خانم علیدوستی اصرار داشت که به پیگیری پرونده خودداری کند. در نتیجه دفاعیاتی که برای ارائه به دادگاه آماده کرده بودیم به دادگاه ارائه نشد.

دلیل انصراف موکلم این بود که اولاً او نمی خواست در دادگاه حاضر شود که یکی از آنها به دلیل فعالیت های اجتماعی در حال حاضر در زندان به سر می برد و مورد تأیید وی نبود و ثانیاً در عین حال. او شبانه روز در کمیته ای در خانه سینما برای پیگیری و حل مشکلات هنرمندان زندانی کار می کرد. و پیگیری شکایت خود را در آن مقطع منصفانه ندانست.

دستور صادره به هیچ وجه ادعای موکلم را ثابت نمی کند

این وکیل دادگستری در ادامه افزود: نکته سوم این است که این قراری که صادر شده است به هیچ وجه ادعای موکلم را ثابت نمی کند و در ادله ای که اقامه کرده اند دلیلی بر اثبات ادعای کذب وجود ندارد.

متأسفانه عده ای از انتشار گزینشی این تصمیم ابراز خوشحالی کردند و آن را برابر با اثبات ادعای خود دانستند و گفتند هرچه در این زمینه گفتیم درست است.

اگر اینطور فکر می شود می توانند مطالبات خود را به صورت قانونی در مرجع قضایی مطرح کنند و موکل من حاضر است به این اتهامات واهی پاسخ دهد و در هر مرجع قانونی از خود دفاع کند.

ضمناً با توجه به نتیجه ای که از آنجا حاصل شد مبنی بر اینکه این انتصاب نشان می دهد هر چه در این زمینه گفتیم درست بوده است، لازم می دانم بخشی از این انتصاب را از متن آن بخوانم.

وی سپس بخشی از متن قرار را می خواند:

«در طرف دیگر این رابطه، زنان و دخترانی هستند که برای بیشتر دیده شدن و ایفای نقش های بهتر، جنبه نجابت و خویشتن داری را رعایت نکردند و برای رسیدن به خواسته های مادی و طبیعی خود. چشمان خود را بر حقایق و واقعیت ها و گاه از راه های دیگر می بندند و می گویند: رسمی، نامشروع و غیرقانونی با تحریف جایگاه والای زن و زیر پا گذاشتن حریم عفاف و حجاب به اهداف خود دست یافته و باعث امری غیرحرفه ای، غیراخلاقی شده است. و فضای آزاردهنده ای در عرصه سینما و تئاتر حاکم شود.»

نوشته آقای وکیل: حبیب رضایی یکی از سالم ترین افراد سینماست! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.