آیا بازیگران Friends دوباره متحد خواهند شد؟ | اندلرن

آیا بازیگران Friends دوباره متحد خواهند شد؟  |  اندلرن

مرگ متیو پری بازیگر در 28 اکتبر همکاران و طرفداران را در شوک فرو برد. بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال افسانه ای دوستان یکی از محبوب ترین بازیگرانی بود که عشق و علاقه همیشگی خود را به او نشان داد.

در هفته های اخیر چند تن از همکاران و دوستان وی قصد خداحافظی با این بازیگر را داشتند. ادای احترام عمومی دیری نمی‌گذرد، اما این امکان وجود دارد که ویژه‌ترین آنها در سال آینده برگزار شود. به گزارش دیلی میل، بازیگران سریال Friends در فکر این هستند که دوباره برای مراسمی خاص به یاد پری دور هم جمع شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط رسانه های انگلیسی، دیوید شویمر، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، جنیفر آنیستون و مت لبلانک، پنج عضو دیگر در حال مذاکره برای این دیدار هستند.

به گزارش اوت لت، ایده اصلی آماده شدن برای دور بعدی جوایز امی است که در اواسط ژانویه برگزار می شود. این را منابع نزدیک به بازیگران که آن را به روزنامه انگلیسی تایید کرده اند، تایید می کنند.

یک منبع به دیلی میل تایید کرد:

جن، لیزا و بقیه بازیگران می‌خواهند او را گرامی بدارند و در مقطعی او را به طور عمومی بشناسند، که شایسته آن است، و شایعاتی وجود دارد که آنها می‌توانند این کار را در امی سال آینده انجام دهند.

انگیزه به نظر روشن است، زیرا جوایز، که در 15 ژانویه در تئاتر Peacock در لس آنجلس برگزار می شود، بخشی به یاد تمام هنرمندانی دارد که در طول یک سال گذشته درگذشته اند.

با این حال، نیت همکاران سابق او بسیار فراتر می رود و آنها می خواهند با انگیزه داستان ها و خاطراتی که همه آنها با پری به اشتراک گذاشته اند، لحظه ای خاص روی صحنه به او بدهند.

در حال حاضر، دیدار مجدد هنوز تایید نشده است، اگرچه عشق و احترامی که بازیگران Friends به دوست متوفی خود قائل هستند، مورد توجه قرار گرفته است، همانطور که با کلماتی که آنها به طور علنی به او اختصاص داده اند نشان داده شده است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.