مذاکرات با OpenAI ناموفق بود. سم آلتمن به مایکروسافت – بازیگرها پیوست

1 43

مذاکره با OpenAI به نتیجه نرسید. سم آلتمن به مایکروسافت می‌پیوندد اولین بار در کتاب بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سام آلتمن به هوش مصنوعی را باز کنید رد شد. در یک تغییر غیرمنتظره، امت شیر، یکی از بنیانگذاران Twitch، به عنوان مدیرعامل جدید OpenAI معرفی شد.

بعد از مذاکرات که سام آلتمن را به عنوان برگردانید مدیر عامل OpenAI در واقع هیئت مدیره این شرکت مسیر دیگری را در پیش گرفت و مدیرعامل سابق و یکی از بنیانگذاران تکان دادن، او امت شیر ​​را به عنوان مدیر عامل موقت OpenAI به عنوان فردی آشنا با این فناوری معرفی کرد.

امت شیر ​​جایگزین میرا موراتی می شود که به طور موقت به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. از سوی دیگر ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرده است که سم آلتمن و گرگ براکمن به تیم هوش مصنوعی مایکروسافت پیوسته اند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ سام آلتمن رها شد
  • پیامد اخراج سام آلتمن؛ قیمت توکن Worldcoin کاهش یافت
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.

بازگشت سم آلتمن به OpenAI منتفی است

بر اساس منابع متعدد، انتصاب غافلگیرکننده امت شر زمانی اتفاق افتاد که هیئت مدیره چهار نفره شرکت از اجازه بازگشت سم آلتمن به OpenAI خودداری کرد. این خبر ابتدا توسط پایگاه خبری اطلاع رسانی منتشر شد و گفت که کارکنان روز یکشنبه مطلع شدند که اخراج آلتمن این تنها راهی است که از طریق آن می توان به طور سودآور در این زمینه شرکت کرد. هوش مصنوعی رسیده است

بازگشت سم آلتمن به OpenAI منتفی است

سخنگوی OpenAI و مایکروسافت، بزرگترین سرمایه گذار آن، به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد. هیئت مدیره چهار نفره OpenAI نیز از سمت خود استعفا ندادند.

به نظر می رسد استخدام امت شیر ​​مانع از بازگشت سم آلتمن به OpenAI شده است. هیئت مدیره تصمیم گرفت که آلتمن در مورد ارتباطات خود صادق نبوده است. همانطور که در خبر قبلی اعلام شد، هیئت مدیره تحت فشار سرمایه گذاران و تهدید کارمندان به استعفا بلافاصله با آلتمن وارد مذاکره شد.

اگر آلتمن و گرگ براکمن، یکی دیگر از بنیانگذاران OpenAI که پس از اخراج آلتمن استعفا داد، به شرکت برنگرد، همه با هم استعفا می دهند. اما هیئت مدیره این ضرب الاجل را نادیده گرفت و پس از پایان ضرب الاجل، بسیاری از کارمندان OpenAI شروع به حمایت از آلتمن در رسانه های اجتماعی کردند.

آلتمن روز یکشنبه به دفتر OpenAI بازگشت و گفت این اولین و آخرین باری است که نشان میهمان را بر تن می کند، به این معنی که یا به عنوان مدیرعامل برمی گردد یا دیگر هرگز پا به ساختمان نمی گذارد. مهلت مقرر برای یکشنبه ساعت 17:00 نیز از دست رفت.

هیئت مدیره OpenAI که بر شرکت مادر نظارت می کند شامل چهار نفر است: ایلیا سوتسکور، دانشمند ارشد، آدام دی آنجلو، مدیرعامل Quora، و تاشا مک کاولی، مدیر عامل سابق GeoSim Systems، و هلن تونر، مدیر ارشد استراتژی. مرکز جورج تاون امنیت و فناوری های نوظهور ایلیا ساتکور یکی از برجسته ترین محققان جهان در زمینه هوش مصنوعی است و نقش مهمی در برکناری آلتمن ایفا کرد.

با توجه به اینکه Emmett Shear به عنوان یک پیشرو در این زمینه شناخته نمی شود، انتصاب او به عنوان مدیر عامل یکی از محبوب ترین شرکت های هوش مصنوعی جهان شگفت انگیز است. او در ماه مارس، درست قبل از شروع اخراج، توییچ را ترک کرد. توییچ در ماه اکتبر بار دیگر اخراج شد. آمازون این سرویس پخش زنده را در سال 2014 به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد.

از زمان راه اندازی ChatGPT از زمانی که تقریبا یک سال می گذرد، شهرت OpenAI به طور قابل توجهی افزایش یافته است. سام آلتمن در اوایل این ماه اعلام کرد که این سرویس بیش از 100 میلیون کاربر هفتگی دارد که آن را به یکی از سریع ترین خدمات در حال رشد تبدیل می کند.

پس از انتشار این خبر، ساتیا نادلا با یک پست در پلتفرم اجتماعی منتشر کنید (توئیتر سابق) اعلام کرد که سم آلتمن و گرگ براکمن به تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی مایکروسافت خواهند پیوست. او در پست خود نوشت:

… سام آلتمن و گرگ براکمن به همراه همکارانشان به مایکروسافت خواهند پیوست تا تیم تحقیقاتی جدید هوش مصنوعی پیشرفته را رهبری کنند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به سرعت منابع لازم برای موفقیت شما را فراهم کنیم.

فکر می کنید این تغییر مدیر عامل چگونه بر روند OpenAI تأثیر می گذارد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و آخرین اخبار فناوری را با Tikrato دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus متوقف شده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شده است
  • جنگنده های روسی سوخو ۷۵ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد

منبع: theverge

مذاکره با OpenAI به نتیجه نرسید. سم آلتمن به مایکروسافت می‌پیوندد اولین بار در کتاب بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.