آیا زمان پخش فصل دوم سریال هندی جم بالیوود به عشق تو سوگند مشخص شده است؟ – شکل

عغشق تو سوگند

آیا برنامه پخش فصل دوم سریال هندی جام بالیوود به اشکه تو سوگند مشخص شده است؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

جدول پخش فصل دوم سریال به اشکه تو سوگند : برنامه پخش فصل دوم سریال هندی به اشکه تو سوگند که از شبکه جم بالیوود پخش شد به زودی مشخص می شود.

جدول پخش فصل دوم سریال به اشکه تو سوگند

سریال هندی سوگند به عشقم با دوبله فارسی در روزها و ساعات آینده از شبکه جم بالیوود پخش خواهد شد.

  • زمان بازی روزهای فرد ساعت 20:00
  • تکرار بازی: ساعت کاری 04:00 و 12:00 می باشد
  • توری: مربای بالیوود

با پایان یافتن فصل اول سریال دزد هندی جایگزین آن می شود و از 23 اسفند پخش می شود. در پایان به عشقت قسم دوبله فصل 2 این سریال مجددا نمایش داده خواهد شد و در صورت اعلام تاریخ انتشار این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

سریال هندی I Swear To Love یکی از طولانی ترین سریال های هند است که دارای 621 قسمت است! و زمان پخش هر قسمت 21-25 دقیقه می باشد. اکتا کاپور و شوبه کاپور تهیه کنندگان این سریال هندی هستند. راتیکا سینگار و شاراد مالهوترا نقش های اصلی این سریال را بازی کرده اند.

این سریال در ژانر فانتزی و هیجانی و محصول کشور هندوستان می باشد که از 7 مارس 2016 تا 28 جولای 2018 از شبکه Colors TV India پخش شد. داستان در مورد تانوشری (تانو) خورانا و ریشی بیدی است، دو دوست صمیمی از دوران کودکی.

والدین او، ویرندرا و راج نیز دوستان صمیمی بودند. تانو جان ریشی را نجات می دهد و از غرق شدن او در رودخانه جلوگیری می کند. یک راهب و پیشگو هندی می گوید که این دو تا هفت تولد بعدی برای یکدیگر ساخته شده اند. همسر راج؛ مادر ریشی که خانواده تانو را دوست ندارد، راج را شستشوی مغزی می دهد و او را مجبور می کند به فرانسه برود.

بیشتر بخوانید:

  • سفر جم + املاک جام جم + طبیعت جام جم + جدول پخش آکادمی جام
  • جام جم فیت + جام جم اقتصاد مدرن + جام لایف + برنامه های تغذیه جام جم
  • جدول پخش جم تی وی + کانال ها [زمان پخش و لیست بهترین سریال ها]
  • جدول انتشار گروه پرشین
  • برنامه پخش ام بی سی پرشیا

آیا برنامه پخش فصل دوم سریال هندی جام بالیوود به اشکه تو سوگند مشخص شده است؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.