آیا علت مرگ ملیکا روحنوزی بازیگر صحنه تئاتر خودکشی اعلام شد؟ + عکس – بازیگرها ⭐️

علت مرگ ملیکا روحنوزی بازیگر صحنه تئاتر خودکشی اعلام

ملیکا روحانی بازیگر جوان صحنه که چند سالی در عرصه بازیگری حضور داشت، شب گذشته متاسفانه درگذشت، رسانه های کشورمان نوشتند که مرگ این بازیگر جوان خودخواسته بوده است.

علت فوت ملیکا روحانی

علی اصغر دشتی کارگردان تئاتر در اینستاگرامش برای این بانوی جوان، ملیکا، دختر زیبای عزیزم نوشت: باورم نمیشه امروز صبح رو با خبر مرگ خودتون شروع کنم. می خواهم همان تماسی را بپذیرم که 5 روز پیش با من تماس گرفتی و برای کار بیرون از تئاتر از من مشاوره می خواستی، می خواهم دوباره ببینمت در حالی که با دستان گره کرده روی صحنه تئاتر پرانرژی بازی می کردی. و صدایت می لرزد مرگ شما مرگ شریک زندگی شماست. نه، این راهش نبود. چرا صبر نکردی تا من برگردم؟ باز هم مثل همیشه داشتیم حرف میزدیم تا دیر نشده. امید مردم اینجا بالا رفته است. از مرگت بیدار

وقتی از سمت خواهر به سمت مادر و از سمت مادر به سوگ مادر و از سوگ مادر مجرد تا پدر و داستان های زندگی پرپیچ و خم و تلخ و سختی که هر روز و هر روز همراهت می کرد. روزها و هر روز و تصمیم گرفتی با تمام وجودت تمام کنی این سرنوشت پر از رنج است، همه چیز! مرگ شما مرگ “همپاست” است، نه، این راه نبود. چرا صبر نکردی تا من برگردم؟! مثل همیشه باید قبل از اینکه دیر شود حرف می زدیم… امید اینجا مرده است و مرگ تو نفرت انباشته شده است.»

آیا علت مرگ ملیکا روحنوزی بازیگر صحنه تئاتر خودکشی اعلام شد؟  + عکس

مرگ خودخواسته چیست؟

خودکشی در جوامع باستانی از نظر موازین شرعی گناه محسوب می شد. اما از سال 1791 و حدود دو سال پس از انقلاب فرانسه از شمول قانون کیفری خارج شد. اساس این خروج این بود که هر فردی مطلقاً آزاد و مالک روح و جان خود است. قانون ایران، مانند اکثر کشورهای جهان، اطاعت از مرگ خودخواسته را با یادآوری این جمله که «هرگز نمی کشی» را نپذیرفته است. از دهه 1980، سیاستمداران و قانونگذاران بر لزوم انسانی کردن مرگ و کنترل آخرین لحظات زندگی تأکید کردند. همچنین وظیفه پزشک در قبال بیمار محدود به درمان قطعی او نیست، بلکه استفاده از مسکن (در صورت لزوم) جزو حقوق مردم است. این نظریه با قانون امتناع از کمک به مجروحان و در معرض خطرات جانی مصوب 1354 هماهنگی دارد و آیین نامه آن قانون در سال 1364 به تصویب رسید.

آیا علت مرگ ملیکا روح نوزی بازیگر صحنه تئاتر خودکشی اعلام شده است؟ + عکس اولین بار در شبونی ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.