آیا فرمانده دیگری در راه است؟

طاهری

هدف امروز: خبرگزاری تاس از انتقال کسری طاهری به زسکا مسکو خبر داد. این خبرگزاری روسی با اعلام این خبر نوشت: کسری طاهری در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2023 در چهار بازی دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند و تاثیرگذارترین ستاره تیم ایران در این رقابت ها بود.

کسری طاهری در پست فوروارد بازی می کند، سردار آزمون که او هم به لیگ روسیه رفت. سردار سال ها در فوتبال روسیه برای روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرد و سپس راهی لورکوزن و سپس رم شد و حالا طاهری می تواند راهی را که سردار آزمون در سال های اخیر طی کرده است، طی کند. خبرگزاری تاس از انتقال کسری طاهری به زسکا مسکو خبر می دهد.
داد

این خبرگزاری روسی با اعلام این خبر نوشت: کسری طاهری در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2023 در چهار بازی دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند و تاثیرگذارترین ستاره تیم ایران در این رقابت ها بود. ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان رسید و در ضربات پنالتی مغلوب تیم مراکش شد. این فوتبالیست 17 ساله در 15 بازی برای تیم ایران 6 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل به هم تیمی هایش داد.

زسکا در رده هشتم لیگ روسیه قرار دارد و در بازی بعدی به مصاف اورنبورگ خواهد رفت.

خانه سردار؟

کسری طاهری در پست فوروارد بازی می کند، سردار آزمون که او هم به لیگ روسیه رفت. سردار سال ها در فوتبال روسیه برای روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرد و سپس راهی لورکوزن و سپس رم شد و حالا طاهری می تواند راهی را که سردار آزمون در سال های اخیر طی کرده است را طی کند و ستاره بعدی تیم ایران لقب بگیرد. تیم فوتبال./ایسنا

پست آیا ژنرال دیگری در راه است؟ اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.